ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی در حال آماده سازی دو لپ تاپ با ابعاد نمایشگر متفاوت است [شایعه]

شیائومی یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین تولیدکننده های تلفن هوشمند در چین محسوب می شود که بدش نمی آید در حوزه های دیگرِ مرتبط به تکنولوژی هم سرک بکشد و شانس خود ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۴ آبان ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

شیائومی یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین تولیدکننده های تلفن هوشمند در چین محسوب می شود که بدش نمی آید در حوزه های دیگرِ مرتبط به تکنولوژی هم سرک بکشد و شانس خود را امتحان کند.

امسال این کمپانی هزاران گجت هوشمند روانه بازار کرده و گفته می شود قصد دارد وارد عرصه تولید لپ تاپ نیز بشود. نخستین زمزمه های این شایعه چند هفته پیش بر سر زبان ها افتاد که بیان می داشت این شرکت چینی در حال طراحی لپ تاپ اختصاصی خودش است و شرکت Inventec نیز آن را تایید کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

Inventec، اعلام کرده قرار است طی همکاری با شیائومی لپ تاپی با برند این شرکت چینی طراحی و تولید کنند. به احتمال قوی، نخستین کامپیوتر شخصی کمپانی یاد شده در نیمه نخست سال 2016 میلادی روانه بازار خواهد گشت.

بر اساس این گمانه زنی ها، این شرکت مستقر در پکن تا سال آینده دو لپ تاپ 12.5 و 13.3 اینچی رونمایی می کند. تنها اطلاعات فنی موجود در مورد این محصولات، همین اندازه نمایشگر آنها است. اما گفته می شود شیائومی کارشناسان سابق لنوو را نیز به خدمت گرفته و از تجربیات آنها استفاده می کند.

در زمان حال مشتاقانه منتظریم ببینیم این شرکت آسیایی چه سیستم عاملی برای این محصول در نظر می گیرد و  این لپ تاپ قرار است ویندوزفون، کروم او اس یا اندرویدی باشد؟

ضمنا امروز گزارش شده، شیائومی با شرکت تایوانی Compal وارد همکاری دوجانبه شده و گویا قرار است در ساخت لپ تاپ هایش از آن نیز کمک بگیرد، هر چند نباید از یاد برد این موضوع فعلا در حد یک شایعه است و قطعیتی در رابطه با آن وجود ندارد.

هوآوی و شیائومی از بزرگ ترین شرکت‌های الکترونیکی در زمینه طراحی، توسعه، و فروش تلفن های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم الکترونیکی مصرفی در چین هستند. جا دارد اشاره کنیم هوآوی نیز نام تجاری  MateBook را ثبت کرده و انتظار می رود هر دو این شرکت ها در سه ماهه نخست سال 2016 لپ تاپ های خود را روانه بازار کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • anonymous
    anonymous | ۴ آبان ۱۳۹۴

    ویندوزفون چرا؟

مطالب پیشنهادی