ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات سخت افزاری تبلت «گلکسی ویو» سامسونگ در یک فروشگاه آنلاین لو رفت [به روز رسانی شد]

ظرف یک یا دو ماه گذشته خبرها و تصاویر متعددی از گلکسی ویو سامسونگ به فضای مجازی درز کرده است و حالا این تبلت غول پیکر 18.4 اینچی به لیست محصولات سایت Adorama اضافه شده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

ظرف یک یا دو ماه گذشته خبرها و تصاویر متعددی از گلکسی ویو سامسونگ به فضای مجازی درز کرده است و حالا این تبلت غول پیکر 18.4 اینچی به لیست محصولات سایت Adorama اضافه شده و می توان برایش پیش سفارش ثبت کرد.

لیست مشخصات ذکر شده برای این محصول دیدی جامع را در مورد خصوصیات سخت افزاری آن به دست می دهد و نکته دیگر اینکه می توانیم نگاهی دوباره به این دستگاه بیاندازیم.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

مشخصات سخت افزاری اعلام شده برای این تبلت با شایعات منتشر شده قبلی مطابقت می کند. برای مثال گفته شده بود که این دستگاه دارای یک نمایشگر 18.4 اینجی با رزلوشن فول اچ دی (1920 در 1080 پیکسل) و تراکم پیکسلی 120ppi است.

در وبسایت Adoroma اشاره زیادی به خصوصیات نرم افزاری گلکسی ویو نشده است و صرفا از اینترفیس های لمسی و صوتی آن یاد شده و این یعنی می توان از فاصله ای مشخص با آن کار کرد.

تبلت غول پیکر سامسونگ از چیپست هشت هسته ای این شرکت به نام اگزینوس 7580 بهره می برد که سرعت کلاکی معادل 1.6 گیگاهرتز دارد و در لیست مشخصات ذکر شده برای آن Carmen2 نام گرفته است.

دو گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه کارت حافظه میکرو اس دی که امکان ارتقاء ظرفیت ذخیره سازی دستگاه را تا 128 گیگابایت فراهم می کند سایر امکانات در نظر گرفته شده برای این موبایل را تشکیل می دهند.

از دیگر خصوصیات سخت افزاری این دستگاه می توان به دوربین جلویی 2.1 مگاپیکسلی اش اشاره کرد که برقراری تماس های ویدئویی را برایتان امکان پذیر می کند. حرفی از دوربین اصلی این تبلت در سایت یاد شده به میان نیامده است اما روشن است که کمتر کسی حاضر می شود دستگاهی با این ابعاد را برای عکس برداری با خود حمل کند.

تبلت گلکسی ویو دارای یک باتری 5700 میلی آمپر ساعتی است که طبق ادعای سامسونگ امکان پخش مستمر ویدئو تا 8.5 ساعت را برایتان فراهم می کند.

گلکسی ویو همچنین هم از 3G و فناوری ال تی ای Cat 6 پشتیبانی می کند و در نتیجه کاربران آن می توانند از دیتای موبایل نیز استفاده نمایند. البته نسخه صرفا وای فای این دستگاه هم ساخته شده و هر دوی نسخه های آن از بلوتوث 4.1 و ارتباط GPS پشتیبانی می کنند.

اما اطلاعات مهم دیگری که میتوان از این لیست دریافت کرد قیمت گلکسی ویو است که برابر با 599 دلار عنوان شده هرچند که سامسونگ هنوز هم نه قیمت آن را اعلام نموده و نه از زمان عرضه رسمی اش حرفی به میان آورده.

Samsung-Galaxy-View-2-840x394

 

به روز رسانی: 

فاش کننده سریالی، @evleaks، تصویر تازه ای را از تبلت گلکسی ویو منتشر کرده که این دستگاه را از تمام زوایایش به تصویر می کشد. همانطور که در ادامه خواهید دید، در عکس جدید نمای جلویی، پشتی و سمت راست این دستگاه به تصویر کشیده شده است.

پایه در نظر گرفته شده برای این محصول هم کاملا در تصویر قابل رویت است. علاوه براین یک دستگیره هم ظاهرا روی بدنه آن کار گذاشته شده که امکان حملش را درست مانند یک چمدان فراهم می کند.

نکته عجیب دیگری که در این تصویر مورد توجه قرار می گیرد نبود دکمه هوم است که البته با گرایش های امروزی صنعت تکنولوژی مطابقت دارد اما درک آن در دستگاهی با این ابعاد اندکی دشوار است.

Samsung-Galaxy-View-leak_32

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • drona
    drona | ۵ آبان ۱۳۹۴

    یعنی اگه این باشه ، داغونه ها.
    چرا آخه!؟ سامسونگ از این کارا نمی کرد!

  • سامان
    سامان | ۵ آبان ۱۳۹۴

    شايد يكي از كاربردهاي اين تبلت بزرگ، راهنمايي مراجعان در محل هاي عمومي (ادارات، هتل ها، بيمارستان ها و غيره) باشه

  • amirreza
    amirreza | ۴ آبان ۱۳۹۴

    جز اندازه بیش از حد دیگر قابلیت خیره کننده ای ندارد
    باتری 5700 میلی آمپری برای تبلت 18.5 اینچی کم به نظر می رسدچون سامسونگ برای گلکسی نوت 5 با صفحه نمایش 5.7 ، 3000 میلی آمپر است

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی