ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وقتی تلفن هوشمند V10 ال جی با اصابت دو گلوله از پای در می آید [تماشا کنید]

جدیدترین تلفن هوشمند الجی V10 نام دارد که بنا بر دلایل مختلفی نظیر دوام و استحکام بالا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. گفته شده که این گجت در برابر سقوط از ارتفاع های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ آبان ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

جدیدترین تلفن هوشمند الجی V10 نام دارد که بنا بر دلایل مختلفی نظیر دوام و استحکام بالا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. گفته شده که این گجت در برابر سقوط از ارتفاع های اندک یا حتی زمین خوردن های احتمالی به خاطر بازی بچه ها مقاوم است.

حال سوال اینجاست: استحکام این دستگاه در برابر گلوله چگونه است؟ احتمالا دوام نمی آورد. آیا می تواند در برابر یک تفنگ کالیبر 50 از خود استقامت نشان دهد؟ آنطور که در ویدئوی منتشر شده توسط FullMag می توان دید خیر.

در این ویدئو، تلفن هوشمند V10 هدف تو گلوله قرار می گیرد و آنچنان ضربات سختی را دریافت می کند که صدایی مهیب را از خود ایجاد می کند. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

نمایشگر 4K این دستگاه پس از برخورد اولین گلوله گویی به دو نیم تقسیم می شود اما باز هم در جای خود قرار دارد و این مساله به روشنی دوام و استحکام بالای V10 و البته مهارت تیراندازی فردی را به تصویر می کشد که اقدام به این کار می کند.

ظاهرا لنز دوربین این موبایل پس از اصابت نخستین گلوله سالم می ماند هرچند که نمایشگر آن اندکی به داخل خمیده شده و به سطح بالایی بدنه نزدیک می شود.

تیر دوم مستقیما به V10 برخورد می کند و آن را از پای در می آورد. این بار اما تیرانداز نه نمایشگر دستگاه که درست قسمت مرکزی بخش پایینی بدنه را نشانه می گیرد. تیر از قسمت انتهایی بدنه موبایل وارد شده و از راس آن سر در می آورد که در نتیجه آن، بدنه از هم می پاشد و قطعات آن هر یک به سویی پرتاب می شوند و دستگاه به دو نیم تقسیم می گردد.

در جریان این تست دوربین های متعددی حول محوطه تیراندازی نصب شدند تا کل فرایند از زوایای مختلف ثبت و ضبط گردد. دفعه دوم، همانطور که در ویدئو مشاهده خواهید کرد V10 هیچ مقاومتی را در برابر گلوله از خود نشان نمی دهد.

اما شاید V10 حق داشته باشد چراکه تفنگ Barrett یکی از بهترین تسلیحات گرم موجود در بازار در رنج قیمتی خودش است. از طرفی یک موبایل به هیچ وجه در برابر گلوله دوام نمی آورد چه برسد به اینکه مورد اصابت گلوله کالیبر 50 این سلاح قرار بگیرد.

اینکه نخستین تیر باعث نابودی کامل این موبایل نشد بسیار تحسین بر انگیز است. از طرف دیگر ظاهرا دوربین دستگاه هم پس از شلیک نخست سالم می ماند که این نیز به نوبه خود ستودنی است. اجازه دهید از زیاده گویی در این رابطه خودداری کنیم و در مقابل همراه با یکدیگر به تماشای فیلم بنشینیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • ...
    ... | ۵ آبان ۱۳۹۴

    جهت اطلاع نویسنده مطلب تنها گوشی با کیفیت صفحه 4k در جهان سونی زد 5 پرمیومه

  • فرزام
    فرزام | ۴ آبان ۱۳۹۴

    الجی با معرفی جی 4 و بکار گیری اسنپ دراگون 808 نشون داد خودش رو از بازی و رقابت بالا بردن قدرت سخت افزاری کشونده بیرون....دست به نو آوری میزنه....
    برای نمونه ناک کد یکی از بهترین فناوری ها و نو آوری های دنیای موبایل بوده و هست....
    از دید من گوشی یا بلک برری یا الجی

  • vahidgraphic
    vahidgraphic | ۴ آبان ۱۳۹۴

    این تست ها دیگه خیلی بی نمک شدن. مثلا که چی!

  • کامران
    کامران | ۴ آبان ۱۳۹۴

    3d touch نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی