ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس مادربورد Z170-WS را معرفی کرد

اینتل چندی پیش به معرفی و عرضه پردازنده های نسل ششم خود موسوم به «اسکای لیک» پرداخت و اکنون شرکت های سازنده سخت افزار، در پی آن هستند تا محصولات و مادربردهای هماهنگ با پردازنده های ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

اینتل چندی پیش به معرفی و عرضه پردازنده های نسل ششم خود موسوم به «اسکای لیک» پرداخت و اکنون شرکت های سازنده سخت افزار، در پی آن هستند تا محصولات و مادربردهای هماهنگ با پردازنده های نسل ششم را به بازار عرضه کرده تا کاربران قادر گردند از بالاترین توان پردازشی دستاوردهای اخیر اینتل بهره گیرند.

کمپانی ایسوس نیز مادربرد Z170-WS را برای کاربران حرفه ای و سازمان ها معرفی نموده و در همین راستا، نمایندگی این شرکت در ایران، بیانیه خبری خود در خصوص معرفی این محصول را برای دفتر دیجیاتو ارسال نموده که در ادامه می توانید آن را مطالعه فرمایید.

مادربورد Z170-WS ایسوس در ابعاد ATX، همراه با فناوری های انحصاری متعددی ساخته شده است تا عملکرد، ثبات و قابلیت به روز رسانی سیستم را با روشی کاربرپسند فراهم کند و از طرفی کاربران حرفه ای و سازمان ها از تمام پتانسیل های ششمین نسل پردازنده های اینتل بهره مند شوند. به علاوه ایسوس این مادربورد را به چهار اسلات PCIe x16 ، رابط های ذخیره سازی پرسرعت USB 3.1، U.2 و M.2 و سایر امکانات مورد نیاز برای یک مادربورد در رده سرور از جمله فناوری 5-Way Optimization و Q-Code Logger مجهز کرده است تا عملکرد قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار دهد.

قدرت گرافیکی با چهار اسلات PCIe 3.0

مادربورد Z170-WS ایسوس با مجهز شدن به چهار اسلات PCIe 3.0 x16 برای پیاده سازی چیدمان 4way/quad- GPU و SLI CrossFireX یک گزینه مناسب برای کاربران حرفه ای است که به یک مادربورد قدرتمند در رده سرور با قابلیت اجرای نرم افزارهای رندرینگ و مدل سازی پیشرفته نیاز دارند.

همچنین مادربورد Z170-WS ایسوس امکان نصب دستگاه های ذخیره سازی مبتنی بر PCIe، کارت های RAID و رابط های ضبط ویدیویی را نیز در اختیار کاربران قرار میدهد تا بتوانند فضا و امکانات ضروری حرفه خود را توسعه دهند.

رابط های پرسرعت ذخیره سازی

مادربورد جدید ایسوس از هر دو نوع A و C پورت USB 3.1 پشتیبانی میکند و سرعت انتقال اطلاعات را به 10 گیگابیت بر ثانیه می رساند. پورت USB 3.1 نوع A از قابلیت سازگاری با نسل های پیشین برخوردار است و نوع C را صرف نظر از جهت کانکتور می توانید به دستگاه مورد نظر متصل کنید. از طرفی فناوری انحصاری USB 3.1 Boost ایسوس عملکرد و سرعت این کانکتور را به صورت خودکار افزایش می دهد.

رابط های ذخیره سازی NVMe تمامی پتانسیل های موجود در جدیدترین حافظه های SSD را آزاد می کنند و کاربران مادربورد Z170-WS ایسوس می توانند از مزیت این دستگاه ها نیز برخوردار شوند و اطلاعات خود را با سرعت 32 گیگابیت بر ثانیه منتقل کنند.

سایر امکانات و تجهیزات

ایسوس در ساخت مادربورد Z170-WS از قطعات و تجهیزاتی استفاده کرده است که ثبات، عملکرد و عمر مادربورد را افزایش داده و آن را در رده مادربوردهای سرور قرار می دهد. استفاده از خازن های 12K و کانکتور برق ProCool باعث شده است تا حتی در سخت ترین شرایط از عملکرد، قدرت و عمر مفید این مادربورد کاسته نشود. این خازن ها از قابلیت تحمل 105 درجه حرارت تا حداکثر 12000 ساعت برخوردار هستند و در دمای عادی 65 درجه سلسیوس نیز تا 1.2 میلیون ساعت به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

اما ایسوس به رسم معمول، این مادربورد را نیز به امکانات انحصاری دیگری مجهز کرده است تا بتواند محصولی متفاوت و کامل را در اختیار کاربران و طرفدارن خود قرار دهد. فناوری 5-Way optimization ، پنج روش پویا برای بهینه سازی عملکرد مادربرد را فراهم می کند تا با بهبود توان پردازنده، مدیریت و صرفه جویی در مصرف انرژی،کنترل فن ها و سیستم خنک کنندگی مادربورد و همچنین امکان مدیریت تنظیمات صوتی و شبکه، سیستم را تحت فرمان کامل شما درآورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • جاوید
    جاوید | ۵ آبان ۱۳۹۴

    بچها من یه سیستم با این مشخصات بستم..
    Cpu: core i7 6700k skylake
    Motherboard: asus z170 maximus viii ranger
    Ram: avexier 4x4gb core series 3000
    Power: 750 oc+ green
    Ssd: Samsung 256pro
    Case:x3+ viper
    Cpu fan:Deep cool Gamer Storm Maelstrom
    با توجه به بودجه ی فوق کم باقی مونده‌م و اینکه cpu خودش گرافیک مجتمع داره بنظرتون چه گرافیکی بردارم؟

  • بابک
    بابک | ۵ آبان ۱۳۹۴

    خیلی علاقه مندم سیستمم رو تغییر زیر بنایی بدم .... ولی جیبم بد جور گریبانم رو گرفته ...

مطالب پیشنهادی