ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با یو اس بی استیک کانگورو آشنا شوید؛ محصولی که InFocus، کوچک ترین کامپیوتر دسکتاپی دنیا می خواندش

پی سی های قابل حمل با وجود مزیت های قابل توجهی از جمله ابعاد و اندازه کوچک و جمع و جور با محدودیت های زیادی روبرو هستند: مثلا اینکه تعداد پورت های در نظر گرفته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

پی سی های قابل حمل با وجود مزیت های قابل توجهی از جمله ابعاد و اندازه کوچک و جمع و جور با محدودیت های زیادی روبرو هستند: مثلا اینکه تعداد پورت های در نظر گرفته شده روی بدنه آنها به یک عدد خلاصه می شود و همواره مجبور هستید که دستگاه های یاد شده را به یک منبع برق متصل نمایید.

InFocus که در زمینه تولید پروژکتور فعالیت می کند پیشتر یکی از همین دستگاه ها را ساخته بود و حالا نسخه جدیدی از آن را که کانگورو نام دارد رونمایی کرده.

دستگاه جدید انرژی مورد نیازش را از طریق باتری تامین می کند و از سیستم عامل ویندوز 10 بهره می برد. ابعاد آن با تلفن های همراه برابری می کند؛ در نتیجه می توانید آن را از جیب خود بیرون آورده و پس از اتصال لوازم جانبی تا ساعت ها با آنها کار کنید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

کانگورو را حتی می توان به یک آیپد متصل نمود تا دیگر مشکل حمل کردن لوازم جانبی دست و پاگیر برای ان را نداشته باشید. شرکت سازنده همچنین پورت های HDMI و USB را نیز برای آن در نظر گرفته  و حتی وعده داده است که در آینده امکانات بیشتری را به آن اضافه می کند.

این کامپیوتر تنها 200 گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز به ترتیب برابر با 124 در 80.5 در 12.9 میلیمتر عنوان شده است و در نتیجه از لحاظ ابعادی می توان گفت که کمی بزرگ تر از فبلت هاست.

این دستگاه از چیپست Cherrytrail اینتل (اتم Z8500) با سرعت کلاک 2.24 گیگاهرتز بهره می برد که به فن نیاز ندارد و در نتیجه دستگاه های بهره مند از آن می توانند ابعادی کوچک و جمع و جور داشته باشند.

البته این را هم باید یادآور شویم که به لحاظ توان، نمی توان کانگورو را با پردازنده اتم x5، دو گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاعش از لپتاپ های اقتصادی بهتر دانست.

امکان ثبت سفارش برای خرید این دستگاه از همین اکنون با قیمت 99 دلار از سایت Newegg فراهم است که به مراتب ارزان تر از سایر محصولات هم رده اش است و مجموعا می توان گفت که به لحاظ ارزشی هم از آنها بهتر است.

bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • masoud_soroush
    masoud_soroush | ۶ آبان ۱۳۹۴

    خیلی باحاله

مطالب پیشنهادی