ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

بلک بری اپلیکیشن های مخصوص Priv را روانه پلی استور کرد

زمان زیادی به عرضه تلفن هوشمند اندرویدی بلک بری یعنی Priv نمانده و این شرکت کانادایی با ارائه چند اپلیکیشن اختصاصی در پلی استور، خود را برای انتشار این محصول در بازار آماده نموده است. عرضه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

زمان زیادی به عرضه تلفن هوشمند اندرویدی بلک بری یعنی Priv نمانده و این شرکت کانادایی با ارائه چند اپلیکیشن اختصاصی در پلی استور، خود را برای انتشار این محصول در بازار آماده نموده است. عرضه زودهنگام این اپلیکیشن ها نمایانگر یک حقیقت است و آن هم چیزی نیست جز اهمیت بسیار بالای Priv و آمار فروش آن برای شرکت بلک بری.

در کنار اپلیکیشن های جدید، بعضی از موارد قدیمی موجود در گوگل پلی هم بروزرسانی شده اند که فهرست آنها به شرح زیر است: MicrosoftexFAT, Notes, BlackBerry Calendar, Contacts, BlackBerry Hub, BlackBerry Keyboard, BlackBerry Services, Tasks, BlackBerry Device Search, BlackBerry Password Keeper, BlackBerry Launcher, BlackBerry Camera و DTEK.

کاربرد بسیاری از این اپلیکیشن ها از نامی که دارند پیداست و عمده آنها چیز جدیدی برای ارائه ندارند. با این حال از توضیحات گوگل پلی پیداست که اپلیکیشن کیبورد بلک بری از تنظیمات شخصی سازی منحصر به فردی برای کیبورد فیزیکی Priv برخوردار است. ضمنا اپلیکیشن DTEK کاربران را قادر می سازد تا تنظیمات امنیتی و حریم شخصی خود را دنبال کنند.

با DTEK می توان فهمید که اپلیکیشن ها چه اطلاعاتی را جمع آوری می کنند و کدام یک از آنها به دوربین، میکروفون، موقعیت جغرافیایی و اطلاعات شخصی دسترسی دارند. برای مشاهده فهرست این اپلیکیشن ها می توانید به صفحه بلک بری در گوگل پلی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آرش
    آرش | ۵ آبان ۱۳۹۴

    کیفیت ساختش فوق العادس . در کل میشه گفت همه چیش خوبه تنها مشکلش قیمتشه

مطالب پیشنهادی