ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فیسبوک اپلیکیشن موبایل خود را با مرکز اعلان های جدید بروزرسانی کرد

فیسبوک به تازگی تغییرات جدیدی در اپلیکیشن های iOS و اندروید خود اعمال کرده که از مهم ترین آنها می توان به بروزرسانی مرکز اعلان ها اشاره کرد. مرکز اعلان های فیسبوک در طراحی جدید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۵

فیسبوک به تازگی تغییرات جدیدی در اپلیکیشن های iOS و اندروید خود اعمال کرده که از مهم ترین آنها می توان به بروزرسانی مرکز اعلان ها اشاره کرد. مرکز اعلان های فیسبوک در طراحی جدید از رابط کاربری کارتی Google Now الهام گرفته که در آن می توان اعلان های جدیدی همچون دعوتنامه های رسمی، نتایج مسابقات ورزشی و یادآور سریال های تلویزیونی را مشاهده نمود.

گفتنی است که نمایش این اعلان های جدید اختیاری بوده و برای فعال شدن، می بایست موقعیت جغرافیایی خود را در اختیار اپلکیشن قرار دهید. با فعالسازی لوکیشن، حالا می توانید در مرکز اعلان های جدید از اخبار، رویدادها و وضعیت آب و هوای منطقه ای که در آن حضور دارید مطلع شوید.

ضمنا اعلان هایی همچون هشدارهای بارندگی، پیشنهاد فیلم در سینماهای اطراف و نمایش رستوران های نزدیک به شما از دیگر امکانات مرکز اعلان های جدید فیسبوک اند.

فیسبوک اعلام کرده که مرکز اعلان های کاربران به صورت پیش فرض تغییری نخواهد کرد، مگر اینکه خودشان بخواهند. با ورود به پنجره تنظیمات اپلیکیشن، گزینه ای تحت عنوان Add More Cards مشاهده می شود که در این قسمت می توان اعلان های دلخواه را به فیسبوک اضافه کرد.

نسخه جدید اپلیکیشن فیسبوک برای iOS و اندروید را می توانید همین حالا از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی