ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات مدل های جایگزین برای تلفن های هوشمند گلکسی A3 و A7 سامسونگ لو رفت

گفته می شود که سامسونگ مشغول کار روی تولید نسخه جدیدی از تلفن های هوشمند گلکسی A3، A5 و A7 است. حالا روشن شده که دو موبایل معرفی نشده این شرکت (با نام های SM-A310 و SM-A710) اخیرا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

گفته می شود که سامسونگ مشغول کار روی تولید نسخه جدیدی از تلفن های هوشمند گلکسی A3، A5 و A7 است. حالا روشن شده که دو موبایل معرفی نشده این شرکت (با نام های SM-A310 و SM-A710) اخیرا بنچمارک GFXBench را پشت سر گذاشته اند و آنطور که از روی مشخصات سخت افزاری شان می توان حدس زد احتمالا نسخه های جایگزین برای موبایل های گلکسی A3 و A7 هستند.

حالا به لطف همین بنچمارک ها می توانیم نگاهی بیاندازیم به لیست امکانات در نظر گرفته شده برای دستگاه های یاد شده. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

مدل SM-A310 (که احتمالا نسخه جایگزین گلکسی A3 است) امکاناتی نظیر نمایشگر 4.7 اینچی با رزلوشن 720 در 1280 پیکسل، چیپست 1.5 گیگاهرتزی اگزینوس 7580 با چهار هسته و پردازنده گرافیکی Mali-T720 را در خود جای داده است.

از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این موبایل می توان به 1.5 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری و در نهایت اندروید 5.1.1 اشاره نمود.

اما مدل SM-A710 (که احتمالا نسخه جایگزینی برای گلکسی A7 محسوب می شود) یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل دارد و چیپست 1.5 گیگاهرتزی اسنپدراگون 615 با هشت هسته و پردازنده گرافیکی Adreno 405 برایش در نظر گرفته شده است.

3 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین های اصلی و جلویی به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسلی هم دیگر امکانات این محصول را تشکیل می دهند و نسخه 5.1.1 اندروید نیز از قبل روی آن بارگذاری شده است.

علاوه بر تست های بنچمارک جدید اما، هفته گذشته نیز نام این دو موبایل در لیست محصولات سایت هندی Zauba که در زمینه صادرات و واردات فعالیت می کند رویت شد. مشخصات ذکر شده در آن سایت نیز وجود نمایشگر 4.7 اینچی برای مدل جایگزین گلکسی A3 را تایید می کند و نشان می دهد که مدل جدیدتر برای A5 هم یک نمایشگر 5.2 اینچی دارد.

گفتنی است که تا به امروز حرفی از زمان رونمایی رسمی این سه دستگاه به میان نیامده هرچند که احتمالا تا آن موقع زمان زیادی باقی مانده.

SM-A710 SM-A310

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • سما
    سما | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    سلام من سامسونگ گلکسی A3(SM-A300H دارم که سه ماه پیش اندروید آن را از 4.4.4 به 5.0.2 ارتقا دادم. الان اندروید خود گوشیم به صورت اتوماتیک از من می خواد که ورژن بالاتر رو نصب کنم و من نمی دونم چیکار کنم می ترسم با انجام این کار دیگه اندروید گوشیم بالا هم نیاد. خواهش میکنم اگر کسی رو این مدل گوشی این کارو انجام داده و نتیجه گرفته منو راهنمایی کنه چون باهربار روشن شدن گوشی این پیغامو بهم میده. با تشکر

    • احمد
      احمد | ۶ اسفند ۱۳۹۴

      نه اشکال من تعمیرات نرم افزاری موبایل دارمنداره آپدیت کنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی