ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پانای تایید کرد: مایکروسافت سرفس مینی را توسعه داد اما از معرفی اش منصرف شد

طرفداران محصولات سخت افزاری مایکروسافت اکنون دیگر «پانوس پانای» را به خوبی می شناسند. شخصی که مرد شماره یک سخت افزار در مایکروسافت شده و در کنفرانس اخیر معارفه ابزارهای ویندوز ۱۰ که در چهاردهم ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ آبان ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

طرفداران محصولات سخت افزاری مایکروسافت اکنون دیگر «پانوس پانای» را به خوبی می شناسند. شخصی که مرد شماره یک سخت افزار در مایکروسافت شده و در کنفرانس اخیر معارفه ابزارهای ویندوز ۱۰ که در چهاردهم مهرماه برگزار شد، نقشی بسیار پر رنگ ایفا کرد.

وی اخیرا اظهار داشته که این شرکت دو سال پیش تصمیم داشته یک سرفس مینی را هم به بازار ارسال نماید و آن را توسعه هم داده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پانای در خصوص این محصول می گوید: «سرفس مینی شباهت بسیاری به یک دفترچه یادداشت داشت و به نظر من، محصولی عالی بود.»

اگر توجه کنید، آقای پانای در جمله آخر خود از فعل گذشته استفاده می کند و بر همین اساس، می توان نتیجه گیری کرد که این محصول هیچوقت به دست هواداران تبلت های کوچک نخواهد رسید.

تا کنون شایعات بسیاری در مورد این محصول به گوش رسیده بود اما مایکروسافت، هیچگاه به شکل رسمی توسعه چنین محصولی را تایید نکرد تا اینکه در نهایت امروز آقای پانای طی مصاحبه ای این موضوع را فاش نمود.

وی می گوید که قرار بوده این محصول در کنار سرفس پرو ۳ معرفی گردد اما با تصمیم آقای ساتیا نادلا و همچنین استفان الوپ که در آن زمان در مایکروسافت مشغول به کار بود، معرفی این دستگاه لغو می گردد.

در آن زمان، شایعات بسیاری به گوش می رسیدند. برای مثال عنوان شده بود که این شرکت تلاش دارد یک تبلت کوچک و قدرتمند با برند Xbox را توسعه دهد. مدتی بعد، در دفترچه راهنمای کاربری سرفس پرو ۳، علائمی دیده شده که وجود یک تبلت مینی را تایید می کردند. مایکروسافت حتی در آخرین کنفرانس مالی که برای ارائه تراز مالی اش در سال ۲۰۱۴ برگزار کرد، عنوان نمود که این شرکت یک نمونه از محصولاتش را معرفی نکرده است.

با این حال، اولین بار است که یکی از مدیران مایکروسافت به شکل رسمی چنین موضوعی را تایید کرده و از سرفس مینی نام می برد. در هر حال، آینده مشخص نیست. شاید روزی از راه برسد که مایکروسافت تصمیم بگیرد این محصول را ارتقا داده، معرفی کرده و در اختیار کاربران ویندوز قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saafa
    Saafa | ۵ آبان ۱۳۹۴

    در این باره دیدگاه خاصی ندارم که تایید بشود : |

مطالب پیشنهادی