ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک بخش جدیدی را جایگزین Other Inbox ناکارآمد خود کرد

فیسبوک به تازگی تصمیم گرفته تا Other Inbox، یکی از ناکارآمدترین قابلیت های شبکه اجتماعی خود را حذف و در قالبی جدید و بسیار کاربردی تر از گذشته به کاربران ارائه کند. Other Inbox بخش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

فیسبوک به تازگی تصمیم گرفته تا Other Inbox، یکی از ناکارآمدترین قابلیت های شبکه اجتماعی خود را حذف و در قالبی جدید و بسیار کاربردی تر از گذشته به کاربران ارائه کند. Other Inbox بخش ناکارآمدی در قسمت پیام های فیسبوک بود که پیام افراد غریبه به آن منتقل می شد و به ندرت پیش می آمد که کاربری وقت خود را صرف چک کردن این قسمت کند.

جایگزین این بخش تحت عنوان Message Requests، از امروز به اپلیکیشن فیسبوک مسنجر اضافه گردیده تا بتوانید از طریق آن، تنها با داشتن نام کاربری افراد غریبه به شیوه بهینه تری با آنها ارتباط برقرار کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اپلیکیشن فیسبوک مسنجر در حال حاضر پذیرای بیش از 700 میلیون کاربر از سراسر دنیاست، و غول شبکه های اجتماعی هنوز هم به گسترش پلتفرم چت و گفتگوی خود می اندیشد. قابلیت Message Request می تواند کلیه پیام های افراد غریبه (که در فهرست دوستان شما حضور نداشته و شماره موبایلتان را ندارند) را دریافت کند.

پیام های دریافتی از افراد غریبه حالا به یک باکس اعلان در قسمت بالای اپلیکیشن مسنجر منتقل می شوند. با باز کردن این پیغام ها، می توانید اطلاعاتی همچون نام کاربری، محل زندگی و دوستان مشترکی که با فرد ارسال کننده پیام دارید را مشاهده کنید. در صورتی که تمایلی به گفتگو با آن فرد نداشته باشید، می توانید مکالمه را از همین قسمت ببندید.

Message Request قابلیت خوبیست تا بدون گم شدن پیام های افراد غریبه در Other Inbox، بتوانید در مورد صحبت کردن یا نکردن با آنها تصمیم بگیرید. فیسبوک با ارائه این قابلیت، شما را از روش های قدیمی مثل اتکا به شماره تلفن برای برقراری ارتباط با افراد غریبه بی نیاز کرده و این کار را آسان تر و لذتبخش تر از گذشته نموده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی