ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل بعدی آیفون و آیپد از نمایشگرهای OLED سامسونگ بهره خواهند برد [شایعه]

تازگی ها شایعاتی در وب منتشر شده و حکایت از این دارند که گویا اپل می خواهد از فناوری OLED نمایشگرهای سامسونگ برای نسل بعدی تلفن های هوشمند و تبلت های خود بهره بگیرد. این ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

تازگی ها شایعاتی در وب منتشر شده و حکایت از این دارند که گویا اپل می خواهد از فناوری OLED نمایشگرهای سامسونگ برای نسل بعدی تلفن های هوشمند و تبلت های خود بهره بگیرد. این دو شرکت که بیشتر از رقیب، دشمن هم بوده اند و دایم در حال شکایت کردن و کشیدن پای هم به دادگاه هستند، گویا اکنون ترجیح داده اند بیش از گذشته با یکدیگر به همکاری بپردازند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

صفحه نمایش همه مدل های آیپد و آیفون شرکت آمریکایی یاد شده همیشه و از همان ابتدا ال سی دی بوده اند و هرگز تغییری در آنها ایجاد نشده. اما اپل واچ این اقبال را داشت تا از تکنولوژی OLED بهره مند شود و تولیدکننده آن نیز شرکت ال جی بود. با این وجود و با توجه به زمزمه هایی که از کره جنوبی شنیده می شوند، شرکت مستقر در کوپرتینو جدیدا به استفاده از نمایشگرهای OLED سامسونگ علاقه و توجه نشان می دهد و احتمالا صفحه نمایش نسل بعدی ساعت های اپل بر اساس فناوری سامسونگی ها ساخته خواهد شد و پیرو همین ادعا، بعید نیست در آینده پای این تکنولوژی به آیپد و آیفون هم باز شود.

جا دارد در اینجا اشاره کنیم سامسونگ و اپل قبلا هم سابقه همکاری با هم را داشته اند و محصولات و فناوری های شرکت کره ای یاد شده، در حجم زیادی از دستگاه های مشهور اپل استفاده شده اند. در حالت عادی و در دنیای تجارت، شاید درست این باشد که اپل به همکاری با رقیب خشمگین خود تمایل چندانی نشان ندهد. اما، این نوع همکاری یک برد دو طرفه محسوب می شود و هر دو شرکت مورد بحث از آن سود خواهند برد.

بدون شک سامسونگ با ساخت قطعات سخت افزاری برای اپل، سود خوبی برای خود رقم می زند. با استناد به شنیده ها، این دوستی پشت پرده از سال آینده میلادی شروع خواهد شد.

در دنیای تکنولوژی بیشتر محصولات به استفاده از OLED روی آورده اند و این در حالی که آیپدها و آیفون های اپل هنوز از ال سی دی استفاده می کنند. همین نگرانی به منظور عقب نماندن از قافله فناوری های مدرن، اهالی کوپرتینو را تحریک کرده تا در سیاست های خود تغییراتی ایجاد کنند و کمی همرنگ جماعت شوند. برای آگاهی از صحت این شنیده ها باید چند ماه صبر کنیم و ببینیم آیا این برند لوکس آمریکایی جزئیات بیشتری در مورد تصمیمات خود اعلام خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۷ آبان ۱۳۹۴

    نمایشگرهای رتینای اپل رو به تمام oled ها ترجیح میدم چون هرچی بهشون خیره میشی احساس مصنوعی بودن رنگ ها رو نمیده

  • m
    m | ۶ آبان ۱۳۹۴

    ﻋﺰﻳﺰﻡ ﻣﮕﻪ ﺗﺎ ﺩﻳﺮﻭﺯ ﻧﻤﺘﻴﺸﮕﺮاﺷﻮ ﻛﻲ ﺗﺎﻣﻴﻦ ﻣﻴﻜﺮﺩ...??? ﺣﺮﻓﺎ ﻣﻴﺰﻧﻴﺎ... ﻓﻘﻄ ﻓﻨﺎﻭﺭﻳﺸﻮ ﻣﻴﺤﻮاﺩ ﻋﻮﺽ ﻛﻨﻪ... اﭘﻞ ك ﻣﻴﮕﻦ ﻣﺮﺩﻩ ﺧﻮﺭﻩ ﻫﻤﻴﻨﻪ ﺩﻳﻜﻪ...

  • Thunder
    Thunder | ۶ آبان ۱۳۹۴

    آیفون بعدی این باشه من کلیه ام زو میفروشم میخرمش!

  • Mohammad_Ghasemi
    Mohammad_Ghasemi | ۶ آبان ۱۳۹۴

    چرته چون اگرم بخواد از oled استفاده کنه از lg استفاده میکنه

  • saeed_biglari
    saeed_biglari | ۶ آبان ۱۳۹۴

    همین که شما چند ادم معلوم الحال رو به همه ی افراد طرفدار سونی ربط میدی مشخصه همچین یکمی مشکل داری سعی کن همیشه اگر طرفدار برندی هستی بقیه رو تخریب نکنی.سونی مجبورت نکرده گوشیشو بخری...شما dxo رو قبول نداری دیگه سایتی که اصلا کارش مشخص نیست رو قبول داری...همه بدن و شما خوب...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی