ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو فردا اطلاعات بیشتری در مورد اولین بازی موبایل خود منتشر خواهد کرد

نینتندو این روزها به شدت در تلاش است تا سود حاصله از فروش محصولات خود را در سال مالی 2016 افزایش دهد و امیدوار است که عرضه یک بازی موبایل، بتواند در رسیدن به این هدف موثر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

نینتندو این روزها به شدت در تلاش است تا سود حاصله از فروش محصولات خود را در سال مالی 2016 افزایش دهد و امیدوار است که عرضه یک بازی موبایل، بتواند در رسیدن به این هدف موثر واقع گردد. طبق گزارش وال استریت ژورنال، نینتندو قصد دارد فردا و طی کنفرانس گزارش مالی خود، اطلاعات بیشتری از نخستین بازی موبایلش در اختیار رسانه ها و مردم قرار دهد.

ناشر بزرگ ژاپنی در ساخت این بازی با کمپانی DeNA همکاری تنگاتنگی داشته و قصد دارد تا ماه مارس 2017، در مجموع پنج بازی را در اختیار کاربران موبایل و تبلت قرار دهد. گفتنی است که طبق برنامه ریزی نینتندو، نخستین بازی موبایل این کمپانی تا پایان سال جاری در اختیار گیمرهای مشتاق قرار خواهد گرفت.

تا این لحظه چیز زیادی در مورد بازی های موبایل نینتندو نمی دانیم. کمپانی یادشده پیش تر اعلام کرده بود که از برندهای جهانی خود همچون ماریو و زلدا در این بازی ها استفاده خواهد کرد، اما قصد پورت کردن بازی های کنسولی خود را به دستگاه های لمسی ندارد.

با وجود آنکه هنوز چیز زیادی در مورد پروژه های آینده بازیساز کهنه کار ژاپنی نمی دانیم، اما می توانیم با اطمینان بگوئیم که ورود نینتندو به عرصه موبایل می تواند سود کلانی را عاید این شرکت کند. گفتنی است که نینتندو در چند ماه اخیر سود خوبی از فروش Super Mario Maker کسب کرد، اما هنوز به محصولی احتیاج دارد که بتواند تا تعطیلات پایان سال میلادی به سود 404 میلیون دلاری مورد انتظار خود دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • bawar
    bawar | ۶ آبان ۱۳۹۴

    دیجیاتوی عزیز، با این طرز پیشبردن بخش نظرات و این كە هر دیدگاهی دادیم باید منتظر بمونیم، دیگە هیچكی نظر نمیدە!

  • bawar
    bawar | ۶ آبان ۱۳۹۴

    حتما سود میكنە، از fallout shelter میتونە كە بهتر باشە!

مطالب پیشنهادی