ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل دومین روتر OnHub خود را با همکاری ایسوس عرضه کرد

شرکت گوگل دیروز دومین مدل از روتر OnHub خود را که با همکاری ایسوس ساخته، معرفی کرد. نخستین مدل این روتر در اواخر مردادماه سال جاری رونمایی و عرضه شد و هدف اصلی آن راحتی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

شرکت گوگل دیروز دومین مدل از روتر OnHub خود را که با همکاری ایسوس ساخته، معرفی کرد. نخستین مدل این روتر در اواخر مردادماه سال جاری رونمایی و عرضه شد و هدف اصلی آن راحتی استفاده کاربران و فراهم کردن سیگنال های بهتر وای فای بود.

مدل جدید هم دقیقا همان زبان طراحی و هدف دستگاه پیشین را دنبال می کند، بعلاوه اینکه دو مشخصه جالب و جدید نیز به آن اضافه شده. نخستین قابلیت به کاربر این اجازه را می دهد تا با تکان دادن دست خود در بالای روتر، به آن دستور دهد دیوایس مشخص و موردنظرش را در اولویت اول دریافت سیگنال های وای فای بگذارد، که البته هنوز معلوم نیست چطور این کار را انجام می دهد. و دوم، روتر با توجه به محل قرارگیری دستگاه موردنظر، می تواند بهترین کانال را برای ارسال امواج وای فای انتخاب کند. این ویژگی قرار است روی OnHub اصلی که توسط تی پی لینک ساخته شده نیز اضافه شود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

پیش فروش دومین نسخه روتر گوگل از دیروز با قیمت 219.99 دلار آغاز شده.

مدل جدید روتر استوانه ای غول دنیای جستجوهای اینترنتی، همانند نمونه اول طوری طراحی شده که در فضای باز قرار بگیرد. چهارچوب و کمد و به طور کلی هر مکان بسته ای، به دلیل داشتن دیوار، روی سیگنال های وای فای تاثیر منفی دارند. به همین دلیل، این شرکت آمریکایی  طوری محصول خود را ساخته تا کاربر خیلی راحت آن را روی میز و در کنار دیگر وسایل خانه قرار دهد.

بدنه استوانه ای و کوچک بودن این محصول این امکان را می دهد تا بدون نگرانی از لطمه دیدن دکور خانه، آن را روی هر سطح یا میزی قرار دهید و از بیشترین و بهترین سیگنال ها بهره بگیرید. همچنین باید گفت این دستگاه با اپلیکیشن Google On کنترل می شود و راه اندازی و استفاده بسیار آسان تری از روتر را برای کاربر مهیا می کند.

مشخصات OnHub کمپانی ایسوس همانند مدل TP-Link است. از نظر اندازه کمی بزرگ تر اما از نظر وزن، سبک تر شده. اتصالات آن به یک پورت LAN  و یک یو اس بی 3.0 محدود می شود و از وای فای 802.11ac و شبکه های 5 گیگاهرتزی نیز پشتیبانی می کند.

از نظر قیمت، 20 دلار گران تر از نسخه پیشین قیمت گذاری شده و دلیل آن را هم باید اضافه شدن ویژگی های جدید و بهبود طراحی دستگاه اعلام کرد.

06_-_Asus_on_white_shelf_opt._2.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • soroush_showbert
    soroush_showbert | ۶ آبان ۱۳۹۴

    خیلی چیز ردیفیه
    کاش پولشو داشتم میخریدم

  • آوش
    آوش | ۶ آبان ۱۳۹۴

    دوتا چیزه که خیلی دوست دارم بخرم. یکی همین OnHub هستش یکی دیگه هم کروم کست جدید. به نظرتون کجا میتونم پیداشون کنم؟؟

مطالب پیشنهادی