ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه ی جانبی بازی Titanfall برای پلتفرم موبایل عرضه خواهد شد

بعد از عرضه ی بازی Titanfall برای پلتفرم های پی سی و اکس باکس وان، هنوز شرایط انتشار نسخه ی دوم بازی مشخص نیست. اما بنابر اعلام رسمی Respawn، سازندگان بازی، می توانیم منتظر عرضه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

بعد از عرضه ی بازی Titanfall برای پلتفرم های پی سی و اکس باکس وان، هنوز شرایط انتشار نسخه ی دوم بازی مشخص نیست. اما بنابر اعلام رسمی Respawn، سازندگان بازی، می توانیم منتظر عرضه ی یک نسخه ی جانبی از تایتان فال برای موبایل باشیم. این بازی جدید با همکاری ناشر معروف، یعنی Nexon تدارک دیده شده است و ساخت آن بر عهده ی استودیوی Particle City گذاشته شده.

نسخه ی موبایل بازی به صورت کاملا رایگان عرضه خواهد شد و اگرچه سبک آن مشخص نیست، اما وقایع اش در همان دنیای تایتان فال به وقوع می پیوندند. با توجه به برنامه ریزی های Respawn، نسخه ی موبایل تایتان فال در تاریخی نامعلوم در سال آینده ی میلادی، برای اندروید و iOS عرضه می شود.

در همین حال، هنوز تاریخ عرضه ی نسخه ی رسمی و بعدی سری بازی تایتان فال مشخص نیست و استودیوی Respawn درباره ی آن هیچ صحبتی نمی کند. با این حال، روز گذشته، وینس زاپلا، موسس استودیوی Respawn در پاسخ به سوال وب سایت Polygon گفت که: «نمیتونم اطلاعات خاصی منتشر کنم اما ارزش صبر کردن را خواهد داشت.»

زاپلا ماه مارس سال جاری میلادی، ساخت نسخه ی دوم تایتان فال را تایید کرده بود و از آن پس، دیگر خبری در این باره نشنیدیم. تنها چیزی که درباره ی بازی می دانیم، آن است که برخلاف نسخه ی اول، تایتان فال دیگر در انحصار پلتفرم مایکروسافت نخواهد بود و روی پلتفرم های دیگر از جمله پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی