ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران خودروهای تسلا از بهبود بسیار سریع سیستم ناوبری Autopilot خبر می دهند

در زمان برگزاری کنفرانس اخیر تسلا برای رونمایی از ویژگی Autopilot، آقای ایلان ماسک عنوان نمود که هر راننده خودروی مدل اس، برای سیستم ناوبری خودکار این شرکت در نقش یک آموزش دهنده حرفه ای ایفای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

در زمان برگزاری کنفرانس اخیر تسلا برای رونمایی از ویژگی Autopilot، آقای ایلان ماسک عنوان نمود که هر راننده خودروی مدل اس، برای سیستم ناوبری خودکار این شرکت در نقش یک آموزش دهنده حرفه ای ایفای وظیفه خواهد کرد.

در واقع این پلتفرم نرم افزاری به وسیله نحوه عملکرد شما و مسیرهایی که از آنها گذر می کنید، از طریق هوش مصنوعی خود، هم به نقشه هایی که تسلا در دست تهیه دارد کمک می کند و همچنین می تواند نحوه عملکرد خود را بهبود دهد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آقای ماسک اظهار داشت که اگرچه کاربران هر روز می توانند شاهد بهبود عملکرد این سیستم باشند اما به صورت هفتگی یا ماهانه، بروز رسانی های جدیدی از طریق OTA به خودروها ارسال می گردد که بهبود عملکرد را قابل لمس خواهد نمود.

حالا صاحبان مدل اس گزارش می کنند که از زمان معرفی این قابلیت تا کنون و پس از گذشت دو هفته، سیستم ناوبری یاد شده توانسته بهبود های بسیار زیادی پیدا کند. یکی از مشکلاتی که در سیستم Autopilot وجود داشت، این بود که در زمان حرکت خودرو در اتوبان و بزرگراه ها، کاربران متوجه می شدند که اتومبیل آنها تمایل دارد وارد خروجی ها شده و از بزرگراه، خارج گردد. حال این مشکل به شکل کامل رفع شده است.

در حال حاضر، هنوز هم کمپانی تسلا فعالیت خودروهایش با حالت Autopilot را در جاده های بسیار پر پیج و خم توصیه نمی کند. در هر صورت اکنون کاربران اتومبیل های یاد شده، در حال تفریح با سیستم ناوبری خودکار هستند و چندان توجهی هم به تذکرات تسلا در رابطه به نحوه استفاده از Autopilot نمی کنند.

در این بین، تسلا قادر شد هفته گذشته مجوز رگولاتوری ها را برای فعال سازی Autopilot در قاره های اروپا و آسیا نیز دریافت نماید. از طرفی هنوز گزارشی مبنی بر ایجاد مشکل جدی در Autopilot منتشر نشده و کاربران صرفا خبر می دهند که به شکل روزانه، این پلتفرم در حال پیشرفت و یادگیری از نحوه رانندگی آنهاست.

در حالی که تسلا تا کنون نتوانسته به عنوان یک کمپانی موفق، سودآوری مناسبی داشته باشد، باید دید در آینده سرنوشت این برند چه خواهد بود. در حال حاضر بزرگ ترین مشکلی که باعث می شود خریداران به سراغ این خودروی پر شتاب نروند، کمبود جایگاه های شارژ سریع خود تسلا در شهر های بزرگ و مخصوصا در میان جاده ها است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • پویان
    پویان | ۱۰ آبان ۱۳۹۴

    کمپانی وارد فاز سود دهی بالا شده حتی وامی که از دولت گرفته بود با سودش چند سال پیش پس داد فروشش چندین برابر شده و الان تو چندین کشور از جمله چین در حال فروشه هنوز مونده تا به پای شرکت های مطرح خودرو سازی برسه ولی به نظرم همین الان کاملا موفقه. بزرگترین مشکل خودرو های تسلا قیمتشه نه جایگاه شارژ مدل پایه اس تسلا حدود هفتاد هزار دلاره. و الان در مسیر های پر رفت امد امریکا پر از ایستگاه شارژه برید یوتوب ویریو های ریویو رو ببنید. در بدترین شرایط یه پریز برق مشکل شما رو حل می کنه مثلا اگه تو ایران باشه شب میزنیش به پریز تو پارکینگ خونت به همین راحتی با برق 110 ولت امریکا حدود 12 ساعت طول میکشه تا باتری خالی پر شه و 400 کیلومتر بری با برق 220 ولت ایران حدود 8 ساعت و با برق سه فاز و دستگاه سوپر شارژ تسلا حدود یک ساعت

  • رامين
    رامين | ۹ آبان ۱۳۹۴

    حالا 4 روز ديگه اپل مياد همين سيستم رو كپي ميزنه با اسم iCar و و با قيمت فوق نجومي و بسيار پر ايراد و خطرناك ميده دست مردم اونوقت يهو پرسود ميشه :|

  • آریا
    آریا | ۹ آبان ۱۳۹۴

    تسلا اتوموبیل آینده

مطالب پیشنهادی