ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

6 کار جالب که با S Pen سامسونگ می توان انجام داد

تلفن های هوشمند سری نوت سامسونگ مورد توجه بسیاری از طرفداران این برند قرار دارند. این سری نخستین موبایل های شرکت کره ای یاد شده با نمایشگرهای بزرگ بودند و می توان ادعا کرد جزو ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۰ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

تلفن های هوشمند سری نوت سامسونگ مورد توجه بسیاری از طرفداران این برند قرار دارند. این سری نخستین موبایل های شرکت کره ای یاد شده با نمایشگرهای بزرگ بودند و می توان ادعا کرد جزو بهترین فبلت های موجود در بازار هستند. محصولات این خانواده علاوه بر صفحه نمایش Super AMOLED، سخت افزار کارآمدی هم دارند.

فبلت های نوت همیشه ویژگی خاص دیگری هم دارند که باعث تمایز آنها از دیگر موبایل ها شده و آن چیزی نیست جز S Pen، که می توان گفت بیشتر مواقع بی استفاده در کنار دیوایس قرار دارد. بسیاری از کاربران این سوال برایشان پیش می آید که وقتی می توان با انگشت دست هر فعالیتی را روی تلفن هوشمند انجام داد، استایلوس به چه کار می آید؟

اگر این سوال در ذهن شما هم شکل گرفته، توصیه می کنیم ادامه مطلب را بخوانید تا 6 استفاده جالب و مفید استایلوس نوت 5 (که قابل استفاده در نوت 4 و نوت Edge نیز هستند) را برایتان شرح دهیم که احتمالا دیدگاه شما نسبت به قلم تلفن های هوشمند را تغییر خواهند داد.

با دیجیاتو همراه باشید.

قلمی برای نوشتن

Write-duh-w600

شاید بگویید این را که همه می دانند و معلوم است که با قلم راحت تر می توان نوشت. اما بگذارید توضیح دهیم که نوشتن با این وسیله چه مزایایی دارد. اول اینکه برعکس متن های دیجیتال، هر کجای صفحه که دوست دارید می توانید شکلک های مورد علاقه خود را قرار دهید، هر چه دلتان می خواهد بنویسید یا بالای ترانه ها، نت آنها را ترسیم کنید. با گلکسی نوت های سامسونگ و استایلوس آنها در واقع یک دفتر یادداشت همیشگی در اختیار خواهید داشت.

ابزار انتخاب عکس برای Scrapbook

Scrapbook-collections-w600

Scrapbook، ویژگی جدید رابط کاربری موبایل های سامسونگ به شمار می رود که چندان مورد استفاده کاربران قرار نمی گیرد. این اپلیکیشن مهجور به کاربر اجازه می دهد تا آلبومی از عکس های گرفته شده از اینترنت در اختیار داشته باشد و به صورت خودکار هم به او یادآوری می کند عکس موردنظر از کدام صفحه ی وب گرفته شده و خودش اطلاعات تکمیلی را به آن می افزاید. به طور مثال، اگر کاربر عکس هتلی را کراپ و ذخیره کرده باشد، هنگام نگاه کردن به آن در Scrapbook، این اپلیکیشن آدرس سایت هتل، شماره عکس و مکان آن را برای او نمایش خواهد داد.

این نرم افزار برای درست کردن لیست هدیه یا نیازهای شخصی بسیار کاربردی و مفید به نظر می رسد. برای این منظور کافی است از طریق Air Menu، گزینه Smart Select را انتخاب و پس از اتمام انتخاب هایتان، روی گزینه Save کلیک کنید.

نشانگر ماوس

Use-as-mouse-pointer-w600

همه ما با سایت هایی که منوهای کشویی دارند مواجه شده ایم، اما برخی از آنها نسخه موبایلی ندارند و استفاده از آنها روی تلفن همراه تا اندازه ای آزاردهنده به نظر می رسد. در چنین مواقعی بهترین کار استفاده از S Pen خواهد بود تا همانند نشانگر ماوس عمل کند. استایلوس موبایل کمک می کند تا وبگردی لذت بخش تری داشته باشید و با سرعت بیشتر، فعالیت های دلخواه را انجام دهید.

ابزار انتخاب

Selection-tool-w600

قلم S Pen برای انتخاب سریع متن یا چند گزینه از گالری عکس ها بسیار کاربردی خواهد بود. برای این منظور کافی است با قلم روی گزینه موردنظر اشاره کنید و آن را روی صفحه بکشید و به مقصد موردنظر بیندازید؛ درست همانند کلیک چپ ماوس برای انجام عمل کشیدن و رها کردن (درگ اند دراپ).

ابزار برش برای ثبت اسکرین شات

Cropped-screen-capture-w600

گاهی لازم است اسکرین شاتی برای دوستان خود ارسال کنید اما تمایل ندارید همه اطلاعات صفحه موبایل در این تصویر وجود داشته باشد. برای این منظور باید اسکرین شات را پیش از ارسال، ویرایش کنید. با S Pen انتخاب دقیق تری خواهید داشت و می توانید فقط همان قسمت موردنظر را برای مخاطب بفرستید. برای این منظور روی منوی Air کلیک و سپس گزینه به اشتراک گذاری یا ذخیره در آلبوم را انتخاب کنید. با استایلوس این کار خیلی سریع تر انجام خواهد گرفت.

اضافه کردن شورت کات در منوی Air

Add-app-shortcuts-in-Air-Menu-w600

اول از همه اشاره کنیم که این قابلیت فقط در موبایل Note 5 موجود است و به واسطه آن می توانید تا 3 اپلیکیشن شخصی سازی شده را به منوی Air بیفزایید. به این مفهوم که اگر برخی از اپلیکیشن ها را به صورت انحصاری همراه با S Pen مورد استفاده قرار می دهید، می توانید شورت کات آنها را به این بخش بیافزایید. به این ترتیب، هر بار استایلوس را از جایش بیرون بیاورید، منوی Air  ظاهر خواهد شد و تنها با یک اشاره می توانید اپلیکیشن دلخواهتان را باز کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۳۰ آذر ۱۳۹۴

    سلام
    عشقست تبلت های سری نوت♡♡♡♡♡
    من تبلت گالاکسی نکوت 8 دارم ،خیلی ازش راضیم دوساله دارمش وچهار هسته ایه و سخت افزار خوبی داره به نسبت زمان عرضه خودش که 2013 بود،
    حالا بدلیل دوربین بهتر و صفحه نمایش AMOLED و سخت افزار بهتر و ازجمله حافظه داخلی 32 گیگ ،میخواستم برم تبلت s2 سامسونگ بخرم همه چیش خوبه الااااا فقدان اس پن ...
    سوالم اینجاست همین سخت افزار اس 2 برای تبلت های سری نوت چه زمانی ممکنه سامسونگ طراحی رونمایی و به فروش برسونه؟؟؟؟
    بنظرتون دست نگه دارم تا سری نوت ها با سخت افزار مشابه اس 2 بیاد ،بعد بخرم ...یعنی تانیمه 2016 بیشتر طول میکشه؟ نظر بدین دوستان

  • Galaxy note4
    Galaxy note4 | ۱۱ آبان ۱۳۹۴

    اتفاقا اونی که باید با سری نوت آشنا بشه شما هستی . اول برو ببین بعد نظر بده

  • ممد
    ممد | ۱۱ آبان ۱۳۹۴

    يه كاربرد جالب: ميشه باهاش گوشتونو پاك كنيد.

    • آروین
      آروین | ۱۱ آبان ۱۳۹۴

      آخه انقدر آدم بامزه،بچه دبستانی که دیگه ازش نمیشه بیشتر انتظار داشت.

      • ممد
        ممد | ۱۱ آبان ۱۳۹۴

        خخخخخخخ بو سوختگي مياد...

  • علی
    علی | ۱۱ آبان ۱۳۹۴

    دانلود کنید دوستان
    https://cafebazaar.ir/app/com.urmiaweb.bacelasi/?l=fa

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی