ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یوتوب می گوید درآمد تولید کنندگان ویدیو در بازه رایگان YouTube Red نیز پرداخت خواهد شد

یوتوب هفته گذشته سرانجام از بخش مبتنی بر حق اشتراک خود به نام YouTube Red پرده برداشت، سرویسی که مدتهاست گوگل سودای راه اندازی آن را در سر دارد و تولید کنندگان ویدیو نیز در مورد نحوه کسب درآمد ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

یوتوب هفته گذشته سرانجام از بخش مبتنی بر حق اشتراک خود به نام YouTube Red پرده برداشت، سرویسی که مدتهاست گوگل سودای راه اندازی آن را در سر دارد و تولید کنندگان ویدیو نیز در مورد نحوه کسب درآمد در این بخش تازه و فاقد تبلیغات نگران هستند.

هرچند درآمد این سرویس به جای تبلیغات، از حق اشتراک ۹.۹۹ دلار در هر ماه تامین می شود، اما نخستین ماه استفاده از سرویس رایگان است و این موضوع به نگرانی تولید کنندگان محتوی در مورد تامین هزینه هایشان در این بازه منجر شده است.

گوگل اما امروز برای رفع چنین تردیدهایی، با انتشار یک پست وبلاگی اعلام کرد درآمد سازندگان ویدیو قطع نخواهد شد. در این پست آمده است: «تولید کنندگان محتوی عنصر حیاتی یوتوب هستند، به همین دلیل ما بخشی از درآمد ثبت نام کاربران را از همان روز اول در اختیارشان قرار داده و به این افراد اطمینان می دهیم اگر درآمدشان پس از آغاز به کار YouTube Red افزایش نیابد، دچار کاهش هم نخواهد شد، حتی در دوره رایگان ۳۰ روزه ابتدایی.»

هرچند در حال حاضر امکان پیشبینی میزان کاهش یا افزایش درآمد تولید کنندگان محتوی پس از راه افتادن چنین سرویسی وجود ندارد، اما گفته های یوتوب نشان می دهد این شرکت به سازندگان ویدیو اهمیت می دهد و این افراد می توانند با دلگرمی از پشتیبانی شرکت ساکن مانتین ویو به فعالیت خود ادامه دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علی
    علی | ۱۰ آبان ۱۳۹۴

    مثبت و منفی اشتباه کردن برداشتن بود یکم هیجان بیشتر بود .
    تایید نظرات هنوزم هست بابا هر 10 کامنت 8 تاش میگه بعد تایید !!

  • sokot
    sokot | ۱۰ آبان ۱۳۹۴

    تایید ادمین وقتش کم شد دمش گرم فقط کامنت برای افراد عضو باشه کامنت فوش تایید نشه دیجی دیگه 20 هست ولی دم دیجی گرم تایید رو برای ما که عضو هستم برداشت دمت فدایی داری

  • sokot
    sokot | ۱۰ آبان ۱۳۹۴

    بچه ها مثبت ومنفی دادن برداشته شد فکر کنم دارم تکانی میخوره دیجی

مطالب پیشنهادی