ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ششمین همایش کاربردپذیری پنچ‌شنبه ۲۱ آبان‌ ماه در ایران برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی چارگون، در این همایش که با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار می‌شود، علیرضا نیکوکار، محمدرضا محمدعلی، پرهام باغستانی، اسما کروبی و امیرعباس عبدالعلی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

به گزارش روابط عمومی چارگون، در این همایش که با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار می‌شود، علیرضا نیکوکار، محمدرضا محمدعلی، پرهام باغستانی، اسما کروبی و امیرعباس عبدالعلی با موضوعات متنوع در حوزه تجربه کاربری و کاربردپذیری سخنرانی خواهند کرد.

محورهای ارسال مقاله به این همایش را نوآوری در تجربه کاربری، نوآوری در کاربردپذیری،‌ نوآوری در طراحی محصولات دیجیتال و نوآوری در طراحی تعاملی، تشکیل می‌دهند. لازم به ذکر است علاقمندان می توانند برای ثبت‌نام حضور در همایش و همچنین ارسال مقاله به سایت usabilityday.ir مراجعه کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

روز جهانی کاربردپذیری رویدادی است یک‌روزه که بطورهمزمان در سراسر جهان با حضور افرادی از صنایع مختلف، فعالین حوزه آموزش و نمایندگانی از سازمان‌های خصوصی و دولتی با هدفی مشترک شامل اطمینان از ارایه خدمات و محصولاتی است که زندگی را ساده‌تر و راحت‌تر کند، برگزارمی‌شود.

در این تاریخ همچنین «جایزه کاربردپذیری» برای دومین سال پیاپی به انتخاب هیات داوران متشکل از اساتید دانشگاهی و فعالان صنفی فناوری اطلاعات با تمرکز بر روی تجربه کاربری و کاربردپذیری و بررسی ۷ ویژگی یادآورپذیری، آموزش‌پذیری، امکانات، کارآیی، یافت پذیری و دسترسی پذیری و ایمنی به برگزیدگان اعطا خواهد شد.

همچنین برای ثبت‌نام در دومین دوره جایزه کاربردپذیری و تجربه کاربری می‌توانند تا ۱۵ آبان ۱۳۹۴ به وب‌سایت http://usabilityaward.ir مراجعه نمایند و محصولات خود را ثبت نمایند.

گفتنی است در جریان پنجمین همایش کاربردپذیری که سال گذشته با حضور نصرالله جهانگرد، رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در سالن شهیدی قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، برای نخستین بار «جایزه کاربردپذیری» با بررسی نزدیک به ۱۲۰ محصول ارائه شده به دبیرخانه همایش به دیجی‌کالا، دیگ تابستانی، وب‌سایت فست دیکشنری ، رایانش ابری سپهر، نرم‌افزار اندرویدی نبض بازار و نت برگ اعطا شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی