ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت با سرفس فون اهالی کسب و کار را هدف خواهد گرفت [شایعه]

سایت "نوکیا پاور یوزر" امروز در گزارشی از این احتمال سخن به میان آورده که شاید تمرکز اصلی تلفن هوشمند موسوم به سرفس فون مایکروسافت روی اهالی کسب و کار و افرادی که جزء این ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ آبان ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

سایت "نوکیا پاور یوزر" امروز در گزارشی از این احتمال سخن به میان آورده که شاید تمرکز اصلی تلفن هوشمند موسوم به سرفس فون مایکروسافت روی اهالی کسب و کار و افرادی که جزء این قشر محسوب می شوند قرار داشته باشد.

به یقین می دانید که غول نرم افزاری ساکن ردموند در زمان حاضر مدل های مختلفی از اسمارت فون ها را تحت برند لومیا به تولید می رساند که به صورت کلی هدفشان جذب کاربران عادی است، لذا بر همین اساس و با توجه به اظهارات پیشین نادلا - در روزی که خبر از به فراموشی سپردن خرید بخش موبایل نوکیا و احتساب آن به عنوان یک زیان کلان داد - دور از ذهن نیست که حالا مایکروسافت بخواهد رده ی تازه ای از تلفن های هوشمند را تحت پسوند یا پیشوند محبوب سرفس آماده سازی نموده و با آنها وارد عرصه های جدیدی از رقابت شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مطابق شنیده های پیشین سرفس فون نیز همانند دیگر همتای خود یعنی تبلت هیبریدی سرفس از طراحی مشابه پیروی خواهد کرد و دارای بدنه ای فلزی و ظاهری کاملاً مستطیل شکل خواهد بود. ضمناً گمان می رود برای دستگاه چندین نوع لوازم جانبی از جمله یک استایلوس که مناسب اهالی کسب و کار باشد نیز ارائه گردد.

شکی نیست که طی سال های اخیر حضور مایکروسافت در بازار موبایل آنطوری که باید و شاید برازنده ی این نام بزرگ دنیای تکنولوژی نبوده، اما با توجه به اینکه برند مذکور همواره نشان داده در زمینه ی ارائه راه حل های مرتبط به کسب و کار یک پیشتاز است و می تواند بسیار بهتر از سایر رقبا عمل نماید شاید حرکت واحد موبایل به این سمت نیز بتواند رفته رفته درهای جدیدی را به روی ردموندی ها گشوده و ناکامی های پیشین را جبران کند.

در صورت موفقیت مایکروسافت بدون شک بسیاری از شرکت های بزرگ حاضر به خرید موبایلی مبتنی بر ویندوز در مقایسی انبوه خواهند بود و مطمئناً در بازه های زمانی معین این خرید های خود را مجدداً هم به روز رسانی خواهند کرد. چنین روندی می تواند نرخ رشد کاربران ویندوز ۱۰ موبایل را بسیار سریع تر کرده و البته زودتر محقق شدن رویای مایکروسافت برای حضور ویندوز ۱۰ روی یک میلیارد دیوایس را نیز میسر سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • غلامرضا
    غلامرضا | ۱۲ آبان ۱۳۹۴

    با سلام متاسفم واقعا برای دست اندرکاران سایت نزدیک چند سال است کاربر سایت هستم هنوز یک کلمه توهین یا بی احترامی از زبان یا قلم من در اظهار نظراتم بیرون نیامده لیکن هنوزم که هنوز است نظرات من نوعی احتیاج به تائیدیه ادمین دارد وبه عینه مشاهده میکنیم عده ای که دشنام میدهند والفاظی که لایق خودشان است کامت هایشان منتشر میشود مگه سایت صاحب دارد .شده مثل فیس بوکهرکههرچهکه به زبانش می اید ثبت میکند بخدا جای تاسفدارد بهتر است فکری بحالش بکنید.

  • علی
    علی | ۱۲ آبان ۱۳۹۴

    یه سوالی داشتم از خدمت مدیران سایت
    شما که نظرات رو اینقدر دیر تایید میکنید
    نباید دقتتون رو بیشتر کنید و ترول هایی که کارشون فقط توهینه رو تایید نکنید؟ کیفیت نظرات سایتتونم خیلی میره بالا

  • Hesam
    Hesam | ۱۲ آبان ۱۳۹۴

    عالیه

  • mehrdad
    mehrdad | ۱۲ آبان ۱۳۹۴

    اگر گوشی مانند تبلت سرفیس بزنه با همون جنس و کیفیت و قلم حتما خواهم خرید

مطالب پیشنهادی