ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

همراه با جیسون استاتهام؛ معرفی بازی Sniper X

جیسون استاتهام، ستاره بزن بهادر اکشن های هالیوودی این روزها در آستانه پنجاه سالگیست و دیگر مثل قدیم، پیشنهادهای میلیون دلاری برای بازی در نقش اول فیلم ها بر سر و رویش نمی ریزند. دلتنگی برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

جیسون استاتهام، ستاره بزن بهادر اکشن های هالیوودی این روزها در آستانه پنجاه سالگیست و دیگر مثل قدیم، پیشنهادهای میلیون دلاری برای بازی در نقش اول فیلم ها بر سر و رویش نمی ریزند.

دلتنگی برای یگانه قهرمان بودن (و صد البته اسکناس های هزار دلاری) باعث شده تا این بازیگر انگلیسی، به ایفای نقش اول در یک بازی موبایل هم راضی باشد. در بازی Sniper X که توسط گلو موبایل طراحی شده باید با جیسون استاتهام همراه شده و یک تنه دنیا را از شر تروریست ها نجات دهید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

گلو موبایل بازیساز کارکشته ای است و اگر از سلبریتی ها در محصولاتش استفاده می کند، برای افزایش کیفیت آنهاست نه برای پوشاندن نقاط ضعف و ناتوانی ها. Sniper X هم یکی دیگر از عناوین باکیفیت این استودیوست که همه کاربران می توانند از آن لذت ببرند.

Sniper X 1

بازی در حالت اول شخص و از دید جیسون استاتهام دنبال می شود. کنترل کاراکتر به طور کامل در دست شما نیست، بلکه در هر مرحله به طور خودکار جابجا می شود و شما تنها نقش هدفگیری و شلیک را به عهده می گیرید.

Sniper X با توجه به حجم نه چندان بالایش، گرافیک سه بعدی خوب و چشم نوازی به گیمر ارائه کرده است. سبک گرافیکی بازی چیزی است میان سل شید و بازی های واقع گرایانه، که از اولی انیمیشن های روان و از دومی جزئیات بالای محیط را وام گرفته.

مراحل بسیار متنوع اند، تفنگ ها هم همینطور. بازی در مجموع روند جذابی دارد و صدای خشن جیسون استاتهام با لهجه انگلیسیش به جذابیت آن اضافه کرده. Sniper X را می توانید به رایگان از اپ استور، گوگل پلی و کافه بازار دانلود کنید.

در انتها توصیه می کنیم تماشای تریلر معرفی Sniper X را از دست ندهید:

Sniper X with Jason Statham

Sniper X with Jason Statham

سازنده: Glu Games Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 97 / 49 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • محمد
    محمد | ۹ فروردین ۱۳۹۵

    سلام چطوري ميشه تیرکمون گرفت،مرحله آخر کی باز ميشه؟؟؟؟؟ در ضمن بازیش فوق العاده بود،.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی