ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل برندگان مسابقه اپلیکیشن سازی برای پروژه تانگو را اعلام کرد

گوگل اوایل سال جاری مسابقه ای برگزار کرد تا ببیند که توسعه دهندگان، چه اپلیکیشن هایی برای پروژه تانگو خواهند ساخت؛ تبلتی اندرویدی که می تواند از دنیای اطرافش نقشه های سه بعدی بردارد. بالاخره ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

گوگل اوایل سال جاری مسابقه ای برگزار کرد تا ببیند که توسعه دهندگان، چه اپلیکیشن هایی برای پروژه تانگو خواهند ساخت؛ تبلتی اندرویدی که می تواند از دنیای اطرافش نقشه های سه بعدی بردارد. بالاخره امروز موعد اعلام نتایج رسید و گوگل اپلیکیشن های برتر در سه شاخه مختلف را اعلام کرد.

در مجموع 190 اپلیکیشن در این مسابقه شرکت کردند که ده مورد از آنها به مرحله نهایی رسیدند. جالب اینجاست که از میان چهار برنده مطرح، سه مورد از آنها بازی موبایل هستند.

اما برنده نهایی این مسابقه WeR Cubed اعلام شد؛ یک بازی فکری از هیروئیک آرکید که در آن بازیباز باید با حرکت دادن مکعب ها در فضایی سه بعدی مراحل را به اتمام برساند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

جایزه برترین بازی یا اپلیکیشن سرگرمی به Ghostly Mansion رسید که باز هم یک بازی فکری است؛ با این تفاوت که با WeR Cubed کاملا تفاوت دارد. در این بازی گیمر نقش یک زندانی را در عمارتی بزرگ بازی می کند. با کمک تانگو، می توانید در این عمارت قدم بزنید و برای فرار از آن به دنبال سرنخ بگردید.

m-qyj5vitycqbxpxai8wpq3qdf8h_gxfk1pjmjxxbqnjanqxr4nwq9hirctx8jhvcy4-h900-png

اما جایزه محصول برگزیده در شاخه اپلیکیشن های واقعیت مجازی به InnAR Wars رسید. این بازی که توسط FLARB طراحی شده، یک بازی مالتی پلیر ریل تایم است که گیمر باید در آن داخل اتاقی مملو از سیاره و شهاب سنگ قدم بزند.

گیمر در این بازی باید با پیدا کردن پایگاه رقبا به آنها حمله کرده و سیاره آنها را تحت تملک خودش درآورد. یک اسلحه لیزری هم در بازی وجود دارد تا از آن بتوان برای جمع کردن NRG برای حمله و ارتقای مهارت ها استفاده کرد.

اما تنها محصول برگزیده این مسابقه که بازی نیست، Phi3D نام دارد. این اپلیکیشن برگزیده در شاخه اپلیکیشن های کاربردی به کاربر اجازه می دهد تا در حالت ریل تایم از اشیا مدل های سه بعدی خلق کند. بنابراین کافیست در یک اتاق قدم بزنید تا اپلیکیشن به طور همزمان از محیط اطراف مدل هایی سه بعدی و دقیق بیافریند.

rlky716tkzxssgb3_d0ebn-s7ebqh6mh3mklmybdpvpqxnoitwfdxrjf4ic5ma8ica-h900-png

هیروئیک آرکید به عنوان اپلیکیشن ساز برتر این مسابقه جایزه 8192 دلاری را از آن خود کرد، و برندگان هر دسته با جایزه 4096 دلاری به خانه های خود رفتند. اپلیکیشن های شرکت کننده در این مسابقه، تا حدی توانستند تصور کوچکی از کارهایی که می توان در آینده با پروژه تانگو انجام داد را به ما بدهند.

گوگل برای تشویق توسعه دهندگان به ساخت اپ برای تانگو، اعلام کرده که کیت توسعه آن را با تخفیفی 50 درصدی در اختیار 400 نفری که زودتر از همه برای دریافت آن ثبت نام کنند ارائه خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی