ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

استودیو سازنده Metal Gear Online برای همیشه بسته شد

به نظر می رسد که ریشه به تیشه ی کوجیما زدن آغاز شده است. کونامی بالاخره به شایعات پایان داد و واحد لس آنجلس استودیو Kojima Productions را با 35 کارمند خود تعطیل کرد تا در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

به نظر می رسد که ریشه به تیشه ی کوجیما زدن آغاز شده است. کونامی بالاخره به شایعات پایان داد و واحد لس آنجلس استودیو Kojima Productions را با 35 کارمند خود تعطیل کرد تا در هزینه های خود صرفه جویی کند.

این استودیو، سال 2013 توسط کونامی و کوجیما به عنوان بازوی غربی کوجیما پروداکشنز تاسیس شد و در ساخت متال گیر آنلاین و The Phantom Pain مشارکتی گسترده داشت. در دوران اوج کاری، این شرکت 50 الی 60 کارمند داشت اما طی ماه های اخیر و با به اتمام رسیدن پروژه ی آخرین متال گیر سالید کوجیما، تعداد کارکنان به کمتر از 35 نفر رسیده است.

کونامی در بیانیه خود اعلام نموده است که علی رغم تعطیل شدن استودیو مذکور، پشتیبانی شرکت از تمامی متال گیر سالیدها ادامه خواهد یافت، خصوصا دو عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و Metal Gear Online. در بیانیه آمده است که عرضه متال گیر آنلاین روی پی سی، ژانویه 2016 صورت می پذیرد.

متال گیر آنلاین در تاریخ 6 اکتبر (یک ماه پیش) عرضه شد و از آن زمان تاکنون چندین و چند آپدیت برای آن عرضه شده تا بخش آنلاین بازی جذابیت بیشتری پیدا کند. با این حال، منتقدین و بازیکنان از کیفیت این محصول رضایت چندانی ندارند و انتظار می رود که به زودی، سرورهای متال گیر آنلاین بسیار خلوت شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • aliagamon
    aliagamon | ۱۳ آبان ۱۳۹۴

    نوشتید "ریشه به تیشه "که غلطه اصلاح کنید "تیشه به ریشه "

  • علی
    علی | ۱۳ آبان ۱۳۹۴

    معلوم بود که با اون بازی مزخرفی که ساخته بودن از سری بازی متالگیر

مطالب پیشنهادی