ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اپیک گیمز از بازی جدید خود با نام Paragon رونمایی کرد

اپیک گیمز این روزها با موتور آنریل 4 حسابی سر خود را شلوغ کرده و ثروت کلانی را وارد حساب های بانکی خود می کند اما پس از فروش Gears of War به مایکروسافت، هنوز ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

اپیک گیمز این روزها با موتور آنریل 4 حسابی سر خود را شلوغ کرده و ثروت کلانی را وارد حساب های بانکی خود می کند اما پس از فروش Gears of War به مایکروسافت، هنوز ساخت بازی را از یاد نبرده است.

استودیو آمریکایی اپیک گیمز تحت رهبری تیم سویینی هم اکنون در حال ساخت دو بازی Fortnite و Unreal Tournament است که هر دو برای پلتفرم پی سی و احتمالا به صورت رایگان عرضه خواهند شد اما این پایان کار اپیک گیمز نیست.

بازی Paragon، عنوان جدیدی است که اخیرا توسط اپیک گیمز رونمایی شده و احتمالا یک شوتر آنلاین سوم شخص خواهد بود و گرافیکی واقع گرایانه دارد. احتمالا یکی از فلسفه های ساخت این بازی، به نمایش گذاشتن قدرت آنریل انجین 4 باشد.

هنوز اطلاعات زیادی از بازی در دسترس نیست، و اپیک به انتشار یک تیزر تریلر کوتاه برای معرفی یکی از کاراکترهای بازی اکتفا کرده است. سه شخصیت دیگر بازی نیز طی هفته های آتی معرفی می شوند. پاراگون اوایل سال 2016 برای پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امير
    امير | ۱۴ آبان ۱۳۹۴

    Fortnite, Unreal tournament
    هر دو با پشتيباني از متال براي مك هم ميان، فقط ماله ويندوز نيست

مطالب پیشنهادی