ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

هدست جدید پلی استیشن 4، ماه آینده عرضه خواهد شد

سونی تا به امروز وسایل جانبی متعددی برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر کرده است، اما هدفون های داخل گوشی (In-ear) از قافله عقب مانده اند کمپانی ژاپنی صرفا به ساخت هدست هایی که روی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سونی تا به امروز وسایل جانبی متعددی برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر کرده است، اما هدفون های داخل گوشی (In-ear) از قافله عقب مانده اند کمپانی ژاپنی صرفا به ساخت هدست هایی که روی گوش قرار می گیرند اکتفا کرده است. خوش بختانه سونی به تازگی از هدست استریوی جدید خود رونمایی کرده که با بهره گیری از تکنولوژی کاهش نویز AudiShield، صدای آزاردهنده ی اطراف را کاهش می دهد و تجربه ی گیمینگ فوق العاده ای به ارمغان می آورد.

به گفته ی سونی، قابلیت کاهش صدای محیط پیرامون، با هر بار شارز هدست تا 15 ساعت کار می کند. همان طور هم که احتمالا انتظار داشته اید، هدست جدید از میکروفون داخلی و دکمه هایی برای قطع صدا یا کم و زیاد کردن آن بهره مند است.

از هدست سونی و قابلیت های آن می توان روی دستگاه هایی چون پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا، موبایل و تبلت ها استفاده کرد. با این حال، هدست مذکور با هزینه ای گزاف به بازار عرضه خواهد شد و برای در اختیار گرفتن اش باید مبلغ 120 دلار را بپردازید که برای یک هدست کمی گران به نظر می رسد.

هنوز مشخص نیست که هدست جدید برای کاربران آمریکای شمالی عرضه خواهد شد یا خیر، اما گیمرهای انگلیسی و ایرلندی پیش از هر کس دیگری و در تاریخ 4 دسامبر، می توانند هدست را خریداری کنند. در همین حال، سایر کاربران اروپا، استرالیا، نیوزلند، خاورمیانه و آفریقا باید چند روزی صبر کنند تا هدست در تاریخ 9 دسامبر برای آنان نیز عرضه شود.

در ادامه می توانید ویدئوی تبلیغاتی انتشار یافته از سوی سونی را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mahyar
    mahyar | ۱۳ آبان ۱۳۹۴

    عجب چیزیه واقعا عالیه ایول سونی خوشن اومد:)
    حتما میخرمش

مطالب پیشنهادی