ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس ۷ سامسونگ در بهمن یا اسفند ماه معرفی می شود

بر اساس گزارشی که به تازگی از طریق منابع خبری ساکن در کره جنوبی منتشر شده تلفن هوشمند گلکسی اس ۷ سامسونگ احتمالاً در ماه فوریه ۲۰۱۶ (بهمن/اسفند سال جاری) به صورت رسمی رونمایی خواهد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

بر اساس گزارشی که به تازگی از طریق منابع خبری ساکن در کره جنوبی منتشر شده تلفن هوشمند گلکسی اس ۷ سامسونگ احتمالاً در ماه فوریه ۲۰۱۶ (بهمن/اسفند سال جاری) به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و هر دو نسخه ی این محصول از مودم LTE Cat. 12 بهره مند خواهند بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در طی ماه های پیش مرتباً شاهد شایعاتی بودیم که طی آنها گفته می شد کمپانی کره ای می خواهد کهکشانی بعدی خودش را در اوایل سال آتی میلادی به بازار برساند. اکثر این شایعات حکایت از آن داشتند که در ماه ژانویه (دی / بهمن) عاقبت از گلکسی اس ۷ پرده برداری می شود و حالا نشانه ها و منابعی از داخل خود کمپانی به سمت روزی در ماه فوریه اشاره می نمایند.

اگرچه مابین شایعات موجود و منابع مختلف اختلاف نظر هایی وجود دارد، ولی شاید منطقی ترین تئوری این باشد که سامسونگ می خواهد محصول را در ژانویه معرفی و سپس آن را در فوریه به دست کاربران علاقه مند برساند.

در تابستان گذشته غول تکنولوژی کره ای گلکسی نوت ۵ را زودتر از موعدی که انتظار می رفت رونمایی کرد تا بتواند آن را پیش از رقیب اصلی اش یعنی آیفون ۶ اس پلاس راهی بازار نماید. سایت های مختلف، از جمله "فون آرنا"، حالا می گویند بر حسب شنیده هایشان احتمالاً سامسونگ نقشه ای مشابه را برای گلکسی اس ۷ نیز در سر دارد.

در دریای شایعات مرتبط به کهکشانی آتی شرکت کره ای حرف و حدیث هایی نیز راجع به عرضه دیوایس با دو چیپست متفاوت موجود است و ذکر می گردد نسخه ای از آن با سیستم-روی-چیپ اسنپدراگون ۸۲۰ و نسخه ای دیگر با اگزینوس ۸۸۹۰ تولید خواهد شد و شایعه امروز هم می افزاید که هر دو مدل به مودم LTE Cat. 12 مجهز خواهند بود.

این اظهارات در حالی صورت می پذیرد که تا پیش از این گمانه زنی می شد فقط تراشه ی پرچمدار کوالکام مودم یاد شده را با خود به همراه خواهد داشت و حالا برای نخستین بار به حضور این مودم در چیپست اگزینوس ۸۸۹۰ اشاره می شود.

به صورت تئوری از طریق یک مودم LTE Cat. 12 کاربر قادر خواهد بود سرعت دانلودی معادل ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلودی برابر با ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه را تجربه کند؛ البته به شرط اینکه اپراتوری را پیدا نماید که دیتا را با چنین سرعتی در اختیارش بگذارد.

نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید بالاخره چه زمان شاهد عرضه ی گلکسی اس ۷ به بازار خواهیم بود و مشخصه های اصلی آن چه هستند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • hosein
    hosein | ۱۵ آبان ۱۳۹۴

    به نظر میرسه سامسونگ میخواد بجای سونی هر 6 ماه یه پرچمدار بده بیرون ، چیزی که طرافدارای سامسونگ از سونی ایراد میگرفتن ، حالا باز هم حرفی دارند؟
    توی این چند ماهه و از زمان معرفی s6 تا الان تعداد گوشیهایی که سامسونگ تولید کرده رو بشمارید ، به نظر کیفیت داره فدای کمیت و سود در تعداد بالای تولید محصولات متنوع اما یکسان میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی