ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی DSCO؛ اپلیکیشن مستقل طراحان VSCO برای ساخت تصاویر متحرک

به زودی گالری شخصی شما در VSCO مملو از تصاویر متحرک خواهد شد. DSCO اپلیکیشن مستقل طراحان VSCO است که می توانید با آن خلاقانه ترین تصاویر GIF را بیافرینید. در ادامه با دیجیاتو همراه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

به زودی گالری شخصی شما در VSCO مملو از تصاویر متحرک خواهد شد. DSCO اپلیکیشن مستقل طراحان VSCO است که می توانید با آن خلاقانه ترین تصاویر GIF را بیافرینید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کار با DSCO بسیار آسان است. کافیست با باز شدن اپ، انگشتتان را روی دکمه مرکز صفحه نگه دارید تا یک نوار رنگی قاب تصویر را بگیرد. تا وقتی که انگشتتان را از روی صفحه برنداشته اید، DSCO از سوژه تان فیلمبرداری می کند و به محض برداشتن دست آن را به شکل یک تصویر GIF به شما تحویل می دهد.

DSCO 2

پس از آماده شدن تصویر GIF، حالا می توانید پیش نمایشی از آن ببینید و در صورت تمایل فیلترهایی که در VSCO خریده اید را هم به آن اضافه کنید. تصاویر متحرک این اپ مستقیما در گالری ذخیره می شوند، اما امکان بارگذاری مستقیم آنها در VSCO هم فراهم شده.

با DSCO می توانید تصاویر متحرکی مثل این عکس بسازید:

DSCO-Sample-0

DSCO اولین اپلیکیشن مستقل تیم سازنده VSCO است، اما آخرین آن هم نیست. به گفته مسئولین کمپانی Visual Supply، به زودی باید انتظار عرضه اپلیکیشن های مستقل دیگری را هم داشته باشیم.

مثل DSCO، اپلیکیشن های مستقل بعدی هم در نقش مکمل پلتفرم VSCO ظاهر می شوند تا تجربه کار در این اپلیکیشن عکاسی و ویرایش تصویر را بهبود ببخشند. DSCO فعلا برای دستگاه های iOS عرضه شده و هنوز خبری از عرضه نسخه اندرویدی آن به گوش نمی رسد.

DSCO by VSCO

DSCO by VSCO

سازنده: Visual Supply Company قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 22.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Haji
    Haji | ۱۶ آبان ۱۳۹۴

    چرا فقط آی او اس؟؟؟
    اندروید نیس؟؟؟

مطالب پیشنهادی