ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ نیترو

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Blossom Blast Saga

1

پس از آبنبات و شکلات و خوردنی های رنگارنگ دیگر، حالا نوبت به شکوفه های چشم نواز رسیده تا شرکت King برای ساخت بازی جدید اش به سراغ آن برود. Blossom Blast Saga نام بازی جدید توسعه دهندگان Candy Crush Saga است و برخلاف عناوین پیشین، این بار با ساختاری متفاوت نسبت به کندی کراش طرف هستیم. باید گل ها را به یکدیگر متصل کنید تا شکوفه های بزرگ تر پدید آید و در نتیجه مرحله به مرحله پیش بروید.

Blossom Blast Saga

Blossom Blast Saga

سازنده: King.com Limited قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 34.3 مگابایت زبان:

Nords: Heroes of the North

2

Nords: Heroes of the North آخرین ساخته استودیو خوش نام پلاریوم است که این بار باز هم قشر MMO بازها را هدف قرار داده است. بله، برای انجام آن قطعا به اینترنت لازم خواهید داشت، چرا که دشمنان شما، بازیکنان دیگر در سراسر جهان هستند. باید یک ارتش بسازید و با این ارتش جادویی به نبرد با دشمنان خود بروید. بازی به صورت رایگان عرضه شده اما برای در اختیار داشتن آیتم های اضافه می توان بهایی پرداخت.

Nords: Heroes of the North

Nords: Heroes of the North

سازنده: Plarium Global Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 94.6 مگابایت زبان:

Bike Unchained

3

شور و شوق دوران کودکی تان برای داشتن دوچرخه را به یاد دارید؟ Bike Unchained یکی از آن دسته عناوینی است که خاطرات شما را زنده خواهد کرد. ده ها زمین مختلف و چند زمین حرفه ای شناخته شده در سراسر جهان در Bike Unchained بازسازی شده اند تا با دوچرخه های مختلف و مهارت های بسیار زیادی که در اختیارتان قرار گرفته، مسابقه دهید و بدرخشید.

Bike Unchained

Bike Unchained

سازنده: Red Bull قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 201 مگابایت زبان:

Asphalt Nitro

4

نسخه جدید از آسفالت بار دیگر قدرت تلفن های همراه و تبلت های شما را به چالش خواهد کشید. سوار بر فراری لافراری و لامبورگینی وننو شوید و خیابان ها و جاده ها را با سرعتی غیر قابل باور طی کنید. گیم لافت از آسفالت نیترو تحت عنوان برادر کوچک تر آسفالت 8 نام می برد و واقعا هم همینطور است. این نسخه هنوز برای سیستم عامل iOS عرضه نشده است اما باید به زودی منتظر آن باشید.

Asphalt Nitro

Asphalt Nitro

سازنده: Gameloft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 23 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی