ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن همراه G7 Plus از هوآوی رسما معرفی شد

امروز کمپانی چینی هوآوی یک میان رده سطح بالای دیگر را به خانواده موبایل هایش اضافه نمود که از بدنه ای فلزی بهره می برد. این موبایل در اصل آمده تا جایگزینی برای تلفن همراه Ascend ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

امروز کمپانی چینی هوآوی یک میان رده سطح بالای دیگر را به خانواده موبایل هایش اضافه نمود که از بدنه ای فلزی بهره می برد.

این موبایل در اصل آمده تا جایگزینی برای تلفن همراه Ascend G7 که در سال گذشته معرفی شده بود باشد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

موبایل G7 پلاس از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن تمام اچ دی بهره می برد که ضمنا به شیشه 2.5D و گوریلا گلس نیز مجهز گشته.

دوربین اصلی نیز ۱۳ مگاپیکسلی بوده و از فلاش دوگانه در آن استفاده شده است. این در حالیست که دوربین جلویی موبایل مورد بحث به سنسوری ۵ مگاپیکسلی تجهیز شده است.

قلب تپنده دستگاه، چیپستی مجتمع به نام اسنپدراگون ۶۱۵ است که از سیستم-بر-چیپ های میان رده اما قدرتمند و جدید کوالکام به شمار می رود. در این چیپست می توان یک پردازنده ۸ هسته ای با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز را یافت. سایر مشخصات سخت افزاری شامل رم ۳ گیگابایتی، حافظه اصلی ۳۲ گیگابایتی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه، پشتیبانی از نسل چهارم شبکه های مخابراتی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و کارکرد با دو سیم کارت می شوند.

gsmarena_002 (1)-w600

در حال حاضر هوآوی جی ۷ پلاس را با اندروید ۵.۱ به دست کاربران خواهد رساند که البته به رابط کاربری EMUI 3.1 نیز مجهز شده است. این محصول وزنی برابر با ۱۶۷ گرم دارد و ۹۰ درصد بدنه آن از فلز تشکیل شده. در واقع صرفا پنل های پایین و بالای بخش پشتی دستگاه از پلاستیک هستند و در نهایت می توان یک سنسور شناسایی اثر انگشت را نیز در زیر دوربین اصلی و در پشت دستگاه مشاهده کرد.

گفته شده که این تلفن همراه در فوریه سال آینده (حوالی بهمن ماه) به اندروید نسخه ششم بروز رسانی خواهد شد. تلفن همراه G7 Plus قیمتی معادل ۳۳۰ دلار دارد و در سه رنگ نقره ای، طلایی و خاکستری عرضه خواهد شد. در حال حاضر کاربران ساکن کشور تایلند می توانند موبایل یاد شده را تهیه نمایند اما انتظار می رود طی هفته های آینده، G7 Plus در بازارهای دیگر نیز در دسترس کاربران قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • آرش
    آرش | ۱۶ آبان ۱۳۹۴

    این دقیقا همون G8 هست که الانم تو بازار ایران هست
    حالا اینکه چرا اسمشو عوض کردنو تازه معرفی کردن رو نمیدونم
    ولی واقعا همه چی تمومه نسبت به قیمتش
    من که G7 دارم خیلیم ازش راضیم ولی این تقریبا همه چیو نسبت به G7 بهتر کرده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی