ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سرباز وطن؛ معرفی بازی ایرانی “هشتمین حمله”

استودیوی پاپاتا هم به جرگه سازندگان بازی با موضوع دفاع مقدس پیوست. پس از عرضه بازی سبقت در سبک مسابقات درگ، جدیدترین پروژه این استودیو با نام "هشتمین حمله" یک بازی Shoot'em Up سه بعدی است ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

استودیوی پاپاتا هم به جرگه سازندگان بازی با موضوع دفاع مقدس پیوست. پس از عرضه بازی سبقت در سبک مسابقات درگ، جدیدترین پروژه این استودیو با نام "هشتمین حمله" یک بازی Shoot'em Up سه بعدی است که در آن باید تفنگ در دست بگیرید و از مرزهای وطن در برابر موج حملات رژیم بعث پاسداری کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

برجسته ترین نکته در مورد هشتمین حمله، گرافیک خوب بازیست و بیشترین تمرکز تیم سازنده روی همین بخش معطوف بوده. بازی یک لوکیشن بیشتر ندارد، تنوع دشمنان چندان بالا نیست و در مجموع سه اسلحه برای نابود کردنشان در اختیار دارید.

اما طراحی خوب محیط، تفنگ ها، انفجارها و انیمیشن های روان باعث شده که هشتمین حمله بتواند گیمر را برای مدتی از بازی کردن راضی نگه دارد.

8th Invasion 2

در هشتمین حمله، شما در نقش پاسدار مرزهای کشور باید در سنگر مقابل موج حملات دشمن ایستادگی کنید. در موج های اولیه دشمنان کم تعدادند و اکثرا سربازان پیاده نظام، اما در موج های بالاتر خودروهای زرهی هم به میدان می آیند و کارتان برای تیراندازی سخت تر و سخت تر می شود.

برای نشانه گیری و تیراندازی، تیم پاپاتا دو سبک کنترل برای گیمر در نظر گرفته: یا می توانید زاویه دوربین را با لمس صفحه تغییر دهید یا اینکه از حسگر ژیروسکوپ برای این کار استفاده کنید. هر دو سیستم کنترل استاندارد و دقیقند، اما در موج های سنگین قطعا ترجیح می دهید که حالت اول را برگزینید.

8th Invasion 3

از آنجا که بازی پایانی ندارد، تا هر وقت که بخواهید می توانید در برابر موج حملات دشمن ایستادگی کنید تا رکورد بهتری داشته باشید. اما اگر علاقه ای به ثبت رکورد ندارید، شاید گیم پلی تکراری و عاری از تنوع (چه در دشمنان، چه در اسلحه و چه در درجه سختی) هشتمین حمله بتواند انگیزه تان برای ادامه بازی را بگیرد.

شاید اضافه شدن چند نقشه جدید و سلاح های بیشتر بتواند به دوز هیجان و جذابیت هشتمین حمله بیفزاید. این بازی برای گجت های اندرویدی منتشر شده و برای اجرای بی عیب و نقص آن به حداقل یک گیگابایت رم احتیاج خواهید داشت.

هشتمین حمله

هشتمین حمله

سازنده: استودیو بازی سازی پاپاتا قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 46.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • عرفان
    عرفان | ۵ فروردین ۱۳۹۵

    با سلام و خسته نباشید , بازی بسیار خوبی می باشد و لی هنوز جای ارتقا دارد...

  • ی نفر
    ی نفر | ۲۰ دی ۱۳۹۴

    عالیه برای کامپیوترشم بزار

  • مهاجر
    مهاجر | ۸ آذر ۱۳۹۴

    بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحیم
    سلام‌علیکم
    من جدیدا این بازی دانلود کردم اما بچه ها قرار اینجا هر کسی نظر خودش را بدهد خوب یک بازی که تمامی ندارد و از یک دوره تسلسل برخوردار است فقط پشت خاکریز باشید و هیچ حرکتی دیگر ندارد پس هیجانی آن چنانی ندارد و در ضمن برای ساخت بازی از هیچ به اینجا رسیدن جای شکر و تشویق دارد و اینکه گفته شد که در فلان شرکت ساخت بازی چند نفر ایرانی هستند که باید افتخار کرد اما خروجی این بازی ها ..........

  • ببب
    ببب | ۵ آذر ۱۳۹۴

    جواب بدین

  • ببب
    ببب | ۵ آذر ۱۳۹۴

    چرا نمی توانم دانلودش کنم راستی این برای اندرویده؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی