ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به گزارش برخی کاربران، نوار شیشه ای پشت نکسوس 6P از مقاومت اندکی برخوردار است

گوگل توسط همکاری با هوآوی قادر به ساخت تلفن همراهی به نام نکسوس 6P شد؛ محصولی که اعلاترین نکسوس ساخته شده تا کنون به شمار می رود، هم از نظر سخت افزار قدرتمند و هم ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ آبان ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

گوگل توسط همکاری با هوآوی قادر به ساخت تلفن همراهی به نام نکسوس 6P شد؛ محصولی که اعلاترین نکسوس ساخته شده تا کنون به شمار می رود، هم از نظر سخت افزار قدرتمند و هم از نظر کیفیت ساخت.

اما بر اساس گزارشات اخیر، این موبایل آنقدرها که باید، با کیفیت ساخته نشده و قسمت شیشه ای و مشکی رنگی که در برگیرنده لنز دوربین است، از پایداری و استحکام مناسبی برخوردار نیست. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس گزارشات برخی کاربران در انجمن های آنلاین وب سایت Reddit، گفته شده که برآمدگی پشتی نکسوس 6P که در واقع همان بخش شیشه ای است، بدون صدمه جدی و ضربه ای سخت، با ترک خوردن رو به رو شده است. در این میان یک کاربر حتی گزارش داده که دستگاه صرفا روی میز بوده و با این حال، قسمت پشتی شکسته شده است.

6p_black_glass_2

در روزهای اخیر اما همین مسئله باعث شده تا کاربران احتمال های مختلف برای روی دادن این مشکل را بررسی کنند. اکنون گفته می شود که به علت شیشه ای بودن این بخش، پس از داغ شدن پشت تلفن همراه بعد از استفاده از آن، شیشه منقبض و منبسط شده و همین موضوع باعث می شود که پس از چند روز استفاده، بخش شیشه ای با فشاری اندک شکسته شود. این در حالیست که اگر تلفن همراه داغ شده باشد و این گرما به بخش شیشه ای هم منتقل شود، پس از گذاشته شدن موبایل بر سطح میزی سرد، احتمال شکسته شدن این قسمت افزایش پیدا می کند.

در این میان باید اشاره کرد که اگرچه شیشه پشتی نکسوس از گوریلا گلس ۴ است اما در هر صورت، اجسام شیشه ای به طور کلی منبسط و منقبض می شوند. باید دید راهکار گوگل و هوآوی برای این مشکل چیست و به طور کلی در آینده و پس از فروش بیشتر اسمارت فون یاد شده، آیا کاربران بیشتری با این مسئله رو به رو خواهند شد یا این مورد صرفا مربوط به چند کاربر در انجمن های وب سایت Reddit بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • نکسوس اندروید
    نکسوس اندروید | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    هواووی وقتشه ...... بلاخره اون آبهایی که تو شیر ها کردی الان دیگه سیل شده باید ببرتت.......

  • moha
    moha | ۱۸ آبان ۱۳۹۴

    این ویدیوی تست خمش این گوشی رو ببینید واسه اونایی که هی میگن بدرد نمیخوره و این حرفا، اینایی که بعد دیدن این چیزا میگن جنس چینی آشغاله بعد دیدن خم شدن آیفون 6 هم میگفتن اپل آشغاله؟! البته اگه اونم چینی بود میگفتن آشغاله ولی چون اپل بوده آشغال نبوده!
    http://www.aparat.com/v/tHdcA

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی