ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ساخت نسخه ی دوم بازی Alan Wake از سوی سم لیک تایید شد

بازی Alan Wake یکی از محبوب ترین عناوین انحصاری کنسول اکس باکس کمپانی مایکروسافت به شمار می رود و سالهاست که طرفداران این بازی، منتظر نسخه ی دوم آن هستند. وب سایت گیم اینفورمر به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ آبان ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

بازی Alan Wake یکی از محبوب ترین عناوین انحصاری کنسول اکس باکس کمپانی مایکروسافت به شمار می رود و سالهاست که طرفداران این بازی، منتظر نسخه ی دوم آن هستند. وب سایت گیم اینفورمر به تازگی مطلبی درباره ی 100 پرسش و پاسخ با بازیسازان منتشر کرده و سم لیک از سوی استودیوی رمدی، ساخت نسخه ی دوم بازی را تایید کرد.

پیش از این، خبرها و شایعات زیادی درباره ی امکان ساخت نسخه ی دوم بازی Alan Wake به گوش می رسید که به نظر می رسد همه ی آن ها حقیقت داشته اند. گیم اینفورمر در مقاله ی خود، از سم لیک پرسیده بود که «آیا در آینده می توانیم Alan Wake 2 را تجربه کنیم یا خیر» و سم لیک در پاسخی کوتاه و قاطعانه گفت که «بله».

Alan Wake با پیروی از سبک ترسناک روان شناسانه ساخته شد و توانست توجه بسیاری از علاقه مندان به این ژانر را به خود جلب کند. مدتی بعد از عرضه ی نسخه ی اول، نسخه ای جانبی به نام American Nightmare نیز عرضه شد که طرفداران را چندان راضی نکرد.

با توجه به این که استودیوی رمدی در حال حاضر ساخت بازی Quantum Break را برای پلتفرم اکس باکس وان در دستور کار دارد، به نظر نمی رسد که در آینده ای نزدیک شاهد عرضه ی نسخه ی دوم Alan Wake باشیم؛ اما حداقل می توان امیدوار بود که بالاخره می توانیم در آینده آن را تجربه کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • shadow
    shadow | ۱۷ آبان ۱۳۹۴

    یه زمانی ایکس 360 داشتیم لست اف اس اومد کلی حسرت خوردیم الان ps4 داریم خدا کنه دیگه حرص نخوریم????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی