ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین ساعت هوشمند Tag Heuer با قیمت ۱۵۰۰ دلار امروز معرفی خواهد شد

اولین ساعت هوشمند کمپانی Tag Heuer با نام Carrera Connected امروز در ایالات متحده رونمایی و عرضه می گردد اما پیش از معرفی رسمی، Jean-Claude Biver مدیر عامل شرکت یاد شده خبرهای تازه ای در مورد این ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

اولین ساعت هوشمند کمپانی Tag Heuer با نام Carrera Connected امروز در ایالات متحده رونمایی و عرضه می گردد اما پیش از معرفی رسمی، Jean-Claude Biver مدیر عامل شرکت یاد شده خبرهای تازه ای در مورد این محصول را افشا نموده است.

وی اظهار کرده که اولین ساعت هوشمند شرکتش محصولی کاملا ممتاز در مقایسه با سایر ابزارهای پوشیدنی موجود در بازار خواهد بود. در این میان او همچنین خبر داده که این اسمارت واچ از یک برچسب قیمت ۱۵۰۰ دلاری برخوردار است. Biver به این دلیل در مورد قیمت صحبت کرده که در روز های گذشته، خبر رسیده بود این محصول برچسب قیمتی فراتر از ۱۸۰۰ دلار خواهد داشت. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدیر عامل Tag Heuer همچنین خبر داده که کارکرد Carrera Connected مشابه با اپل واچ خواهد بود اما این شرکت به هیچ عنوان تلاش ندارد در این زمینه با اپل رقابت کند چرا که ساعت هوشمند این شرکت محصولی لوکس است: «ما اپل نیستیم. یک برند سازنده ساعت هستیم. من به همکارانمان اجازه نمی دهم بگویند که اپل رقیب ماست.»

gsmarena_001 (1)

بر اساس اطلاعاتی که تا کنون از ساعت هوشمند Carrera Connected منتشر شده، جنس بدنه آن از تیتانیوم بوده و به تلفن همراه متصل می گردد تا بتوان از قابلیت های مختلفش بهره گرفت.

آقای Biver در مورد قابلیت های این ساعت صحبت نکرده اما می گوید که می توان ویژگی هایی فراتر از شمارش قدم ها یا دریافت ضربان قلب را از آن انتظار داشت و کاربر قادر است ظاهر نمایشگر آن را نیز تغییر دهد.

لازم به ذکر است که کمپانی سوئیسی Tag Heuer با همکاری شرکت های گوگل و اینتل موفق به ساخت این محصول شده است و ساعت هوشمند یاد شده امروز در شهر نیویورک به شکل رسمی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی