ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اُپرا: تا سال ۲۰۱۷ تکنولوژی فشرده سازی اطلاعات ما در ۱۰۰ میلیون موبایل اندرویدی قرار می گیرد

Opera Max یک اپلیکیشن مفید برای افرادی است که از اینترنت موبایل خود استفاده کرده و تمایل به کاهش هزینه هایشان دارند. زمانی که از شبکه 3G یا 4G بهره می برید، این اپلیکیشن می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

Opera Max یک اپلیکیشن مفید برای افرادی است که از اینترنت موبایل خود استفاده کرده و تمایل به کاهش هزینه هایشان دارند. زمانی که از شبکه 3G یا 4G بهره می برید، این اپلیکیشن می تواند تا ۵۰ درصد مصرف داده را کاهش دهد در حالی که برای تماشای یوتوب، این مقدار به ۶۰ درصد می رسد. اپلیکیشن یاد شده ویدیوهایی که تماشا می کنید، وب سایت هایی که باز کرده اید و سایر محتوایی که از وب دریافت می کنید را به شکلی فشرده دریافت می کند بدون آنکه کیفیت آنها کاهش داشته باشد.

در حال حاضر این اپلیکیشن از طریق Google Play Store در دسترس است اما همین حالا، برخی سازندگان نظیر سامسونگ و شیائومی این اپ را به شکل پیشفرض در اختیار کاربران برخی موبایل هایشان قرار می دهند.

امروز ولی Opera اعلام کرد که با سه سازنده آسیایی دیگر قرارداد همکاری امضا کرده و قرار است سه شرکت ایسر، Hisense و TWZ نیز از اپ یاد شده در محصولات خود استفاده کنند. گفتنی است که تا کنون به طور کلی ۱۴ سازنده موبایل این اپلیکیشن را به شکل پیشفرض در محصولات خود قرار می دهند.

بر اساس گفته های خود اپرا، تا سال ۲۰۱۷ تعداد ۱۰۰ میلیون موبایل اندرویدی به فروش می رسد که همه دارای اپلیکیشن Opera Max خواهند بود. بیشتر سازندگانی که در این زمینه با اپرا همکاری می کنند، در مناطقی ساکن هستند که دسترسی پایداری به اینترنت وجود ندارد. در این بازارها، «موبایل هوشمند» مهم ترین ابزار پردازشی کاربران نیز محسوب می شود و به همین دلیل، فشرده سازی داده ها بسیار ارزشمند است و مورد توجه کاربران قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • میلاد
    میلاد | ۱۶ آذر ۱۳۹۴

    واقعا عالیه من دارم استفاده میکنم

  • احسان
    احسان | ۱۹ آبان ۱۳۹۴

    ایا نسخه PC این مرورگر هم خاصیت فشرده سازی رو داره؟

  • patrik
    patrik | ۱۸ آبان ۱۳۹۴

    به نظر چیز خوبی میاد اما نظرات کاربران هم جالب بود.
    گویا رو‌همه سایتا کار نمیکنه، و خوره باتری هم هست.
    دوستان کسی تجربه داره؟؟

    • n
      n | ۱۸ آبان ۱۳۹۴

      بله من تجربه استفاده از این برنامه رو دارم و واقعا به نظرم عالیه جوری که من وقتی از دیتای سیم کارتم ۱۲۰۰ مگ استفاده کردم با فشرده سازی حجم مصرفی من ۵۰۰ مگ بود و واقعا برای دیتا خوبه ولی برای وایفای نه به نظر من چون باتری رو یه کمی میخوره

مطالب پیشنهادی