ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ امکان تماشای فوتبال از طریق Gear VR را برای پرتغالی ها فراهم کرد

سامسونگ به تازگی و برای نشان دادن تاثیر تکنولوژی واقعیت مجازی روی زندگی افراد، قابلیتی جدید برای فوتبال دوستان پرتغالی فراهم آورده و کاربران می توانند مسابقات مورد علاقه خود را از طریق لنزهای Gear ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ آبان ۱۳۹۴ | ۲۱:۴۵

سامسونگ به تازگی و برای نشان دادن تاثیر تکنولوژی واقعیت مجازی روی زندگی افراد، قابلیتی جدید برای فوتبال دوستان پرتغالی فراهم آورده و کاربران می توانند مسابقات مورد علاقه خود را از طریق لنزهای Gear VR تماشا کنند.

این پروژه با همراهی غول کره ای، اپراتور شبکه های کابلی پرتغال، SPORT TV و برخی از تیم های لیگ حرفه ای این کشور فراهم شده. چندی پیش بازی میان دو تیم FC Porto و SL Benfica به صورت زنده و با استفاده از دوربین های 360 درجه، فیلم برداری شد و در اختیار کاربران Gear VR قرار گرفت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

برای تحقق این امر، دوربین های متعددی در نقاط مختلف استادیوم قرار داده شده بود و کاربر می توانست از میان زوایای مختلف، یکی را برای مشاهده بازی انتخاب کند. مشخص نیست که کیفیت بازی چطور بوده است، اما به گفته سامسونگ، افرادی که از Gear VR بهره برده بودند، تحت تاثیر کیفیت تجربه خود قرار گرفته اند.

با کمی انصاف باید گفت که اگر کاربر به محتوای مناسب واقعیت مجازی دسترسی داشته باشد، به تجربه ای بسیار عمیق تر نسبت به تلویزیون های تخت دست می یابد و اضافه شدن قابلیت تماشای محبوب ترین ورزش دنیا از طریق این تکنولوژی، چیزی است که احتمالا در چند سال آتی رواج بیش تری خواهد یافت.

در کنار مسابقات فوتبال، سامسونگ می خواهد از تکنولوژی مورد بحث در مسابقات موج سواری پرتغال نیز بهره ببرد. بدون هیچ شک، مشابه موج ها خروشان در مقابل دیدگان بسیار هیجان انگیزتر از فوتبال است؛ چرا که مسلما بسیاری از ما نمی توانیم یک تخته به دست بگیریم و روی امواج دریا سوار شویم. با این حال هنوز مشخص نیست که سامسونگ چطور از این رویداد فیلم برداری خواهد کرد.

نسخه جدید هدست Gear VR سامسونگ، تا اواخر سال جاری میلادی در اختیار کاربران قرار می گیرد و احتمالا باید بزودی منتظر استفاده شبکه های معروف پخش محتوای ورزشی از تکنولوژی واقعیت مجازی بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ebrahim_motamed
    ebrahim_motamed | ۱۸ آبان ۱۳۹۴

    چه حالی میده
    بدون بلیت تو جایگاه ویژه
    با 360 درجه تصویر
    اوووووف
    منم میخا

مطالب پیشنهادی