ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لیست بازی های قابل اجرای اکس باکس 360 روی اکس باکس وان مشخص شد

تنها دو روز تا عرضه آپدیت بزرگ اکس باکس وان فرصت باقی مانده و طی این آپدیت، ویژگی اجرای بازی های اکس باکس 360 روی اکس باکس وان ممکن می شود. در روز پنجشنبه، 104 ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

تنها دو روز تا عرضه آپدیت بزرگ اکس باکس وان فرصت باقی مانده و طی این آپدیت، ویژگی اجرای بازی های اکس باکس 360 روی اکس باکس وان ممکن می شود. در روز پنجشنبه، 104 بازی کنسول اکس باکس 360، قابلیت اجرا روی اکس باکس وان را پیدا خواهند کرد.

اگر بازی های کنسول قدیمی مایکروسافت را به صورت اوریجینال در اختیار داشته باشید، می توانید آن را داخل دستگاه جدید خود قرار داده و بازی را به راحتی انجام دهید. حتی بخش چند نفره آنلاین بازی ها نیز در اختیار دارندگان اکس باکس وان قرار می گیرد و کاربران روی هر دو کنسول می توانند در یک سرور وارد بازی شوند.

در نگاه اول به لیست 104 بازی قابل اجرا روی اکس باکس وان، به نظر می رسد که مایکروسافت تمرکز بالایی روی بازی های قدیمی تر داشته است. برای مثال Fallout 3 و Mass Effect در این لیست حضور دارند اما نسخه های بعدی شان خیر.

مایک یابرا، یکی از مدیران بخش اکس باکس در مایکروسافت می گوید 104 بازی ابتدایی فقط شروع کار هستند و از این پس، ماهانه تعدادی بازی به این لیست اضافه خواهند شد. برای مثال ماه آینده سری بایوشاک و Halo: Reach عرضه خواهند شد.

جالب است بدانید که صرفا دو عنوان از ده بازی پرطرفدار نظرسنجی به عمل آمده در سری اول بازی ها حاضر خواهند شد. لیست کامل 104 بازی را از این بخش می توانید مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • THE VERGE
    THE VERGE | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    تسلیت میگم به کسانی که ایکس باکس داشتن و امیدشون به این بازیای نسل قبل بود
    لیست خودش گویاست

    • Top
      Top | ۱۳ فروردین ۱۳۹۵

      انقدر حرف مفت نزن نینی عزیز

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی