ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مراسم The Game Awards 2015 در تاریخ 13 آذر برگزار خواهد شد

سال گذشته، برای اولین بار شاهد برگزاری مراسمی متفاوت و اسکار-گونه در حوزه بازی های ویدیویی بودیم. جف کیلی، مجری و تهیه کننده این برنامه که سابقه ای درخشان در این زمینه دارد، امسال نیز ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

سال گذشته، برای اولین بار شاهد برگزاری مراسمی متفاوت و اسکار-گونه در حوزه بازی های ویدیویی بودیم. جف کیلی، مجری و تهیه کننده این برنامه که سابقه ای درخشان در این زمینه دارد، امسال نیز قصد دارد با قدرتی بیشتر، مراسم The Game Awards 2015 را با حمایت بازی سازان و اهالی رسانه برگزار نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مراسم امسال، برخلاف سال گذشته در لس آنجلس و تئاتر مشهور مایکروسافت برگزار می شود، سالنی که 4 هزار تماشاگر را درون خود جای خواهد داد. این رویداد از طریق توییچ، یوتوب، یواستریم و وبسایت های مختلف گیم به صورت زنده نمایش داده خواهد شد و جف کیلی انتظار دارد تا رکورد 2 میلیون تماشاگر سال گذشته شکسته شود.

The Game Awards 2015 توسط شرکت ها و استودیوهای بازی سازی پشتیبانی می شود و Verizon و Go 90 به صورت مستقیم وظایف اسپانسری مراسم را به عهده گرفته اند. سال گذشته، جف کیلی برای برگزاری مراسم، 1 میلیون دلار از سرمایه شخصی خود را در میان گذاشت.

هیئت داوران این مراسم از میان برترین ژورنالیست ها و منتقدین بازی انتخاب شده اند و تا چند روز دیگر، ژوری از لیست بهترین های امسال پرده برخواهد داشت.

این مراسم در تاریخ جمعه، 13 آذرماه، ساعت 05:30 صبح برگزار خواهد شد و احتمالا 3 ساعت به طول می انجامد. در ادامه می توانید تیزر The Game Awards 2015 را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی