ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پایگاه داده AnTuTu مشخصات فبلت P9 Max هوآوی را لو داد

امسال را می توان سال شانس هوآوی دانست زیرا محصولات کارآمد متعددی را معرفی و روانه بازار کرده. از جمله باید به تلفن های هوشمند Mate S، نکسوس 6P و Mate 8 اشاره کنیم که ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

امسال را می توان سال شانس هوآوی دانست زیرا محصولات کارآمد متعددی را معرفی و روانه بازار کرده. از جمله باید به تلفن های هوشمند Mate S، نکسوس 6P و Mate 8 اشاره کنیم که البته مدل آخر تا پایان ماه جاری به طور رسمی عرضه خواهد شد. حالا هم که شایعاتی مبنی بر ورود P9 Max از رسانه ها به گوش می رسند که از قابلیت های خوب این دستگاه حکایت دارند.

در همین راستا باید بگوییم، پایگاه داده AnTuTu به تازگی اطلاعاتی در مورد این موبایل با نام رمز P9 50S منتشر کرده. یکی از مشخصات اعلام شده، صفحه نمایش 6.2 اینچ با رزولوشن 1600×2650 و تراکم تصویر 486 پیکسل در هر اینچ بوده. اما از همه مهم تر باید به چیپست کایرین 950 اشاره کنیم که به عنوان قلب تپنده محصول آتی هوآوی انتخاب گردیده. این تراشه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود و در کنار اندروید مارشملو فعالیت خواهد کرد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

فبلت P9 Max در پایگاه داده مذکور امتیاز فوق العاده عالی 73,759 را کسب کرده. از دیگر امتیازات آن هم می توان عدد 16,822 برای گرافیک سه بعدی را نام برد. البته هر دو این امتیازها از ارقام کسب شده توسط فبلت Meizu Pro 5 کمتر هستند. امتیاز فبلت رقیب به صورت کلی 76,244 و برای گرافیک سه بعدی عدد 23,393 بوده و باید یادآوری کنیم، چیپست آن هشت هسته ای اگزینوس 7420 و پردازنده گرافیکی اش، Mali T-760 MP8 هستند.

در ادامه تصاویر اطلاعات لو رفته را می توانید مشاهده کنید.

Trip-through-the-AnTuTu-benchmark-test-reveals-specs-for-Huawei-P9-Max.jpgHuawei-P9-Max-with-Kirin-950-on-left-Meizu-Pro-5-with-Exynos-7420-on-the-right

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
  • parsa
    parsa | ۱۹ آبان ۱۳۹۴

    یه سوال من برای میت ۸ بهتره یا p9¿

مطالب پیشنهادی