ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر می گوید اضافه شدن دکمه لایک به افزایش ۶ درصدی فعالیت کاربرانش منجر شده است

توییتر تقریباً یک هفته پیش قلب قرمز رنگی را به عنوان دکمه Like جایگزین گزینه Favorite کرد و اگر در زمره افرادی هستید که امید داشتید این تغییر به حالت پیشین بازگردد، برای شما خبر ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

توییتر تقریباً یک هفته پیش قلب قرمز رنگی را به عنوان دکمه Like جایگزین گزینه Favorite کرد و اگر در زمره افرادی هستید که امید داشتید این تغییر به حالت پیشین بازگردد، برای شما خبر بدی داریم.

Kevin Weil یکی از مقامات توییتر در کنفرانس Open Mobile Summit می گوید فعالیت کاربران پس از انجام این تغییر ۶ درصد افزایش یافته که نشان دهنده بازخورد مناسب تصمیم یاد شده است و با توجه به میلیون ها کاربر فعال ماهانه، رقم قابل توجهی نیز به شمار می رود.

این رقم البته در مورد کاربران فعلی صدق می کند و به گفته آقای Weil کاربران جدید استقبال بیشتری از تغییر کرده و فعالیت در این بخش افزایش ۹ درصدی نشان می دهد، هرچند نحوه ایجاد تمایز بین کاربران اعلام نشده است.

وی همچنین گفته توییتر پیش تر هم در پژوهش های خود به این نتیجه رسیده بود که چنین تغییری به افزایش احساس تعلق کاربران و جذاب تر شدن فعالیت برای آنها منجر خواهد شد.

توییتر می گوید دکمه Like به شکل قلب، یک مفهوم جهان شمول است و از دکمه Favorite به شکل ستاره برای کاربران قابل درک تر به حساب می آید. هرچند این تغییر از سوی دیگر اعتراض برخی کاربران قدیمی و مشهور توییتر را نیز برانگیخته است.

در پایان گفتنی است Jack Dorsey مدیر توییتر پس از بازگشت به مقام خود اعلام کرده بود قصد دارد با انجام چند تغییر عمده و دلیرانه، وضعیت این شبکه اجتماعی را بهبود بخشد، مواردی که از جمله آنها می توان به اضافه شدن بخش Moments، پخش تبلیغات تلویزیونی، حذف محدودیت ۱۴۰ کلمه ای و تعدیل ۸ درصدی کارکنان اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی