ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طرح گوگل برای موبایل خانگی اش؛ آیا با تولد «پیکسل فون» مواجه خواهیم شد؟

در روزای گذشته خبری به گوش رسید مبنی بر علاقه گوگل برای ساخت چیپست های خانگی جهت استفاده در تلفن های همراه. در آن خبر، گفته نشده بود که آیا شرکت یاد شده صرفا می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ آبان ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

در روزای گذشته خبری به گوش رسید مبنی بر علاقه گوگل برای ساخت چیپست های خانگی جهت استفاده در تلفن های همراه. در آن خبر، گفته نشده بود که آیا شرکت یاد شده صرفا می خواهد چیپستی را برای استفاده خودش توسعه دهد یا برای بهبود تجربه کاربری، آن را در اختیار سایر شرکای سخت افزاری اش که از پلتفرم اندروید استفاده می کنند هم خواهد گذاشت.

امروز ولی خبرهای تازه ای به گوش رسیده و گفته می شود در ساختمان گوگل پلکس، میان مدیران ارشد این شرکت گفتگوهایی انجام شده مبنی بر ساخت یک تلفن هوشمند کاملا خانگی. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

خبر یاد شده از طریق وب سایت The Information منتشر گشته و این وب سایت در واقع همان منبعی است که در روز های قبلی، شایعه ساخته شدن یک چیپست خانگی توسط گوگل را نیز گزارش داده بود.

بر اساس گزارش جدید، گفته می شود که شرکت ساکن مانتین ویو اکنون به شدت تمایل به ساخت موبایلی کاملا خانگی دارد و احتمالا در آینده، شاهد حذف شدن شرکای سخت افزاری این شرکت از چرخه تولید موبایل های نکسوس و تولد تلفن هوشمندی به نام «پیکسل فون» خواهیم بود.

البته منبع مورد اشاره، عنوان نکرده که این گفتگوها در مقر اصلی گوگل، چه زمانی رخ داده اند و آیا به تازگی چنین موضوعی در بین مدیران این شرکت مطرح شده یا مربوط می شود به ماه های گذشته. اما در هر صورت گوگل امسال تبلت پیکسل C را معرفی کرد که به شکل کامل توسط خودش ساخته شده بود، پس بیراه نیست اگر نکسوس بعدی یا پیکسل فون، کاملا از سوی گوگل و با چیپست خانگی خود اهالی مانتین ویو توسعه پیدا کند.

حال یک سوال اساسی باقی می ماند که البته کاربران باید به آن پاسخ دهد؛ اینکه آیا توسعه سخت افزاری و نرم افزاری یک موبایل توسط گوگل، برایشان جذابیتی دارد یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    معلومه که داره

  • BuBo
    BuBo | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    درضمن سیاست گوگل هم تو این مورد به نظر من بینظیر بود در کنار رکورد داری اندروید تو دنیای OS ـها و نفوذشون.
    گوگل با ضرب المثل اول چاله رو بکن بعد مناره رو بدزد عمل کرده.
    یعنی اول OS ـش رو گسترش داده حالا میخواد هم با جیب پر هم بستر عالی Device ـهای خودش وارد بازار بکنه.
    به نظر من تفکر و نقش عالیی و بلند مدت خوبی بوده.

  • BuBo
    BuBo | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    من از سر رو نمایی Pixel C گفتم بوهایی میاد ولی یه مورد برای من ایرانی هست،اون هم فروش و وارد شدن سخت محصولات آمریکایی به داخل ایران.
    ولی باز این که خود گوگل گوشی بزنه میچربه به این که سخت وارد بشه.
    الان بی گوشی ام و 4 ماه منتظر 5X و میدونم این گوشی بالا 4 سال گوشیمه اگه صدمه فیزیکی نخوره و تنها موردی که میتونه تو این 4 سال منو وسوسه کنه برای تعویض گویشم همینه که خود گوگل اونو تولید کرده باشه.
    خلاف حرف دوستان اسم Pixel C هم دو دارم بیاد روش یا در اصل Pixel Phone

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی