ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هیوندای به زودی دفترچه راهنمای خودروهایش را با ترکیبی از تکنولوژی واقعیت مجازی عرضه خواهد کرد

اگر شما هم جزو افرادی هستید که از دفترچه های دستورالعمل بسیار طولانی کالاهای امروزی که شبیه داستان های دنباله دار هری پاتر هستند، خسته شده اید، باید بدانید که تنها نیستید. بسیاری از مردم ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

اگر شما هم جزو افرادی هستید که از دفترچه های دستورالعمل بسیار طولانی کالاهای امروزی که شبیه داستان های دنباله دار هری پاتر هستند، خسته شده اید، باید بدانید که تنها نیستید. بسیاری از مردم حوصله مطالعه آنها را ندارند و به دلیل عمومیت داشتن این مساله، برخی از کمپانی ها به دنبال یافتن راهی برای ایجاد سهولت در این رابطه هستند.

از جمله باید به کمپانی خودروساز هیوندای اشاره کنیم که راه حلی جالب برای رفع این مشکل پیدا کرده و آن چیزی نیست جز بهره گیری از فناوری واقعیت مجازی. پیش از پرداختن به آن، بد نیست یادآوری کنیم این شرکت کره ای در سال 2010 میلادی دستور العمل استفاده خودروهای خود را در یک اپلیکیشن برای iOS عرضه کرده بود. در سال 2014 نیز آن را به صفحه نمایش لمسی خودروهایش اضافه نمود. اما امسال پا را از این هم فراتر گذاشته و اپلیکیشنی به نام Hyundai Virtual Guide طراحی نموده که به روشی جالب و آسان، همه اطلاعات لازم در مورد ماشین را به کاربر می دهد.

برای آشنایی بیشتر با اپ راهنمای هیوندای در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

هیوندای، با بررسی مشکلاتی که توسط مشتری ها در زمینه مطالعه دستور استفاده های چاپی مطرح شده بود، راهکارهای لازم را با امکان درک راحت تر در این اپلیکیشن گنجانده است. این محصول 82 ویدئوی «چگونه انجام می شود» (از تعویض روغن خودرو و عوض کردن فیلتر هوا گرفته تا تطبیق و جفت شدن با اسمارت فون)، 6 عکس سه بعدی از بخش های اصلی خودرو و بیش از 50 راهنمای آموزشی به صورت دو بعدی در خود دارد.

«واقعیت مجازی» در بخش عکس های سه بعدی این نرم افزار خودنمایی می کند؛ به این صورت که پس از اسکن کردن قسمت موردنظر ماشین، همانند موتور یا داشبورد، اپلیکیشن مورد بحث، بخش های مختلف آن قسمت را به همراه اطلاعات لازم نمایش می دهد. به طور مثال، اگر موتور ماشین را اسکن و روی گزینه «روغن موتور» کلیک نمایید، اپلیکیشن به شما آموزش خواهد که چطور نوار روغن را چک کنید.

راهکار عرضه شده توسط شرکت مذکور، تا آخر سال جاری میلادی به صورت رایگان برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید در گوگل پلی و اپ استور اپل در دسترس قرار خواهد گرفت. این راهنما صدها صفحه اطلاعات را در یک اپلیکیشن گنجانده که توان تشخیص ده ها ویژگی خودرو را در خود دارد.

 

hyundaivirtualownersmanual-2-w600

hyundaivirtualownersmanual-3-w600

hyundaivirtualownersmanual-4-w600

hyundaivirtualownersmanual-5-w600

hyundaivirtualownersmanual-6-w600

hyundaivirtualownersmanual-7-w600

hyundaivirtualownersmanual-8-w600

hyundaivirtualownersmanual-9-w600

hyundaivirtualownersmanual-10-w600

hyundaivirtualownersmanual-11-w600

hyundaivirtualownersmanual-12-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Soryash
    Soryash | ۲۱ آبان ۱۳۹۴

    حالا مشتری مداری هیوندای رو با ایران خودرو مقایسه کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید

  • مهدی
    مهدی | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    واقعا هیوندای فوق العادس

مطالب پیشنهادی