ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

کورس بندانگشتی ها؛ معرفی بازی FRZ Racing

شکی نیست که همگی فینگرسافت را به خاطر بازی فوق العاده اش Hill Climb Racing می شناسیم. این استودیوی خوشنام و پرآوازه اندکی پس از موفقیت جهانی این بازی تپه نوردی، سریعا دست به کار شد و بازی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

شکی نیست که همگی فینگرسافت را به خاطر بازی فوق العاده اش Hill Climb Racing می شناسیم. این استودیوی خوشنام و پرآوازه اندکی پس از موفقیت جهانی این بازی تپه نوردی، سریعا دست به کار شد و بازی اعتیادآور دیگری را برای موبایل گیمرهای مشتاق عرضه کرد؛ عنوان مسابقه ای FRZ Racing که باید در آن با ماشین های بندانگشتی در پیست هایی پرپیچ و خم کورس بگذارید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

تمرکز فینگرسافت در ساخت بازی همیشه روی گیم پلی بوده، به همین خاطر پای اکثر بازی های این استودیو در زمینه گرافیکی به طرز عجیبی لنگ می زند.

FRZ 2

با این حال به وضوح مشخص است که فینگرسافت روی طراحی گرافیکی FRZ Racing کمی بیشتر مایه گذاشته و در کنار آن باز هم به یک گیم پلی خوب توجه داشته.

در مجموع هشت ماشین و موتور در بازی وجود دارند که می توانید از زاویه بالا به پایین کنترلشان را در دست بگیرید و در مسابقه های آنلاین و آفلاین FRZ Racing شرکت کنید. کنترل ماشین ها هم به صورت لمسی است و در کمتر از پنج دقیقه به آن مسلط می شوید.

پنجاه پیست خاکی، بارانی و برفی در بازی وجود دارند که در هر کدام باید شیوه کنترل خاصی در پیش بگیرید و حواستان باشد که جاده های خیس لغزنده ترند و جاده های خاکی موانع و دست اندازهای بیشتری دارند.

اگر دلتان برای ریسینگ های کنسولی دهه هشتادی تنگ شده، منتظر چه هستید؟ FRZ Racing به رایگان در اختیار شماست.

FRZ Racing

FRZ Racing

سازنده: Fingersoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 98 / 38 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محسن
    محسن | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    کاش برای ویندوز فونم بیاد

مطالب پیشنهادی