ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش های تازه عرضه پیش از موعد Galaxy S7 در ۲ نسخه را قوت بخشیدند

افزایش شایعات در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ یک دلیل بیشتر ندارد، اینکه شرکت کره ای تکنیک های مدیریت پروژه خود را بهبود داده و قصد دارد تلفن هوشمند گلکسی S7 را تا اوایل سال آینده میلادی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

افزایش شایعات در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ یک دلیل بیشتر ندارد، اینکه شرکت کره ای تکنیک های مدیریت پروژه خود را بهبود داده و قصد دارد تلفن هوشمند گلکسی S7 را تا اوایل سال آینده میلادی و پیش از موعد معمول عرضه نماید.

علاوه بر شایعات همیشگی مثل پردازنده سریع تر (اگزینوس ۸۸۹۰ یا اسنپدراگون ۸۲۰) و دوربین با کیفیت تر، این بار اخباری نیز به گوش می رسد که بر اساس آنها احتمال می رود سامسونگ پرچمدار بعدی خود را در ۲ نسخه ارائه کند که یکی از آنها به نمایشگر ۵.۲ اینچی و دیگری به نمایشگر ۵.۷ اینچی با ۲ لبه خمیده مجهز باشد.

اکنون منابع داخلی از شرکت کره ای اطلاع می دهند توسعه دو فرم ور G930FXXU0AOK6 و G935FXXU0AOK6 برای گلکسی S7 آغاز شده است، موردی که اگر حقیقت داشته باشد می توان با قطعیت گفت سامسونگ پرچمدار بعدی را نیز در ۲ نسخه ارائه خواهد کرد.

سال گذشته توسعه نهایی فرم ور گلکسی S6 تا پیش از ماه دسامبر آغاز نشده بود، و اگر رونمایی پیش از موعد نوت ۵ در ۳ هفته قبل از نمایشگاه IFA را نیز در نظر بگیریم، می توان نتیجه گرفت که شایعات در مورد عرضه گلکسی S7 در ژانویه ۲۰۱۶ (به جای کنگره موبایل بارسلون در ماه مارس) به احتمال زیاد حقیقت داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • آروین
    آروین | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    الا سامی زده تو کار لوکس

  • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
    ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    از شهر کهن ,شهر هنر ,شهر راز((شیراز))به همه درودhelloمیفرستم, بلزهم عرض میکنم من تعصبی کور نیستم و فقط طرفدار بهترین هستم و اینکه در همه موارد به هیچ عنوان کاملترین وجود نداره و نخواهد داشت چون اگه وجود داشت رقابتی هم درکار نبود و همه چی بی معنی میشد! با توجه به اطلاعاتی که از مدتی قبل تاکنون منتشر شد به خصوص بهره مندی گلکسیS7از قدرتمندترین چیپست پردازنده اش اکسینوسM1که درجدول نموداری رسمی ژکبنچ در هردو. تست تک و چند هسته ای تمام رقبای قدرتمند پیش رویش رو شکست داد باید طبیعتن عنوان بهترین موبایل و فبلت رو بهش بدیم , البته چیپست پردازنده فقط یک علت بهترین شدنش هست که میشه اسنپدراگون820 هم بهش اضاف بشه. البته بعد از اکسینوسM1 چون اکسینوسM1 قدرتمندتر از اسنپدراگون820 هست ونتنها این بلکه دیگر بزرگانی مانند کایرین950 و اپل A9X و... رو شکست داده ( اسنپدراگون820 هم فوق قدرتمندهست)و موارد دیگر هم هست که علت بهترین شدن گلکسی S7 خواهد شد , مواردی مانند صفحه نمایش super AMOLEDسوپرآمولدش که دربین تمام انواع دیگر صفحه نمایش ها بالاترین زاویه دید رو داره و بالاترین درخشندگی رو داره و بالاترین عمق رنگ رو داره و بالاترین دید رو زیر نور مستقیم خورشید به کاربر ارائه میده وپیشرفت نرم افزاری و...که خواهد داشت,یکی از عزیزان از سونی گفتن که برندشو دوس دارند ترجیح میدن سونی رو : آره سونی اکسپریاZ6 با صفحه نمایش LCD مطمئنن با اسنپدراگون820باید عالی باشه و درمقاومت دربرابر آب باید بهترین بشه, باهمه این ها این رو نباید فراموش کرد که آینده رو نمیشه قاطع پیش بینی کرد! باز هم عرض میکنم شاید عنوان یا مقام اول تا سوم شاید جابه جا بشه و به عنوان مثال عنوان بهترین مقاومت دربرابر آب رو شرکتی خاص از سونی بگیره , بازهم عرض میکنم امیدوارم در باطری هم شاهد پیشرف و قدرت خیردرواقع شاهد فوق قدرت باشیم , تا موقع معرفی و عرضه رسمی همشون باید صبر کنیم تا ببینیم چی میشه , شاید گلکسیS7که من میخوام خریداریش کنم اون چیزی نشه که میخوام و...(( تعصب و دروغ و توهین ممنوع و زنده باد آگاهی ))

  • Ali_gh999
    Ali_gh999 | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    اگه شایعات گفته شده صحت پیدا کنه
    شاهد یه گوشی با کیفیت دیگه از سامسونگیم.
    عالیه.

  • safi
    safi | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    احتمالا یکی از بهترین گوشی ها میشه ولی من بازم سونی رو ترجیح میدم. چون برندشو دوست دارم

مطالب پیشنهادی