ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش عمومی استیم ماشین ها و استیم کنترلر آغاز شد

فروش اولین موج سخت افزارهای مرتبط با پلتفرم استیم حالا پس از مدت ها انتظار رسما آغاز شده است. کمپانی های متعددی، از جمله Alienware و سایبرپاور با ارائه کیس های قدرتمند خود تحت عنوان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

فروش اولین موج سخت افزارهای مرتبط با پلتفرم استیم حالا پس از مدت ها انتظار رسما آغاز شده است. کمپانی های متعددی، از جمله Alienware و سایبرپاور با ارائه کیس های قدرتمند خود تحت عنوان استیم ماشین، حالا رقابتی جدید را شروع کرده اند.

علاوه بر استیم ماشین ها، کمپانی والو دو سخت افزار جانبی هم برای فروش در نظر دارد. استیم کنترلر و استیم لینک. هر دو ابزار با قیمتی 49 دلاری به فروش می رسند که اگر هر دو دستگاه را بخواهید باید مبلغ 100 دلار را بپردازید.

با استفاده از استیم لینک، می توانید بازی های تان را از روی پی سی به روی تلویزیون استریم کنید، آن هم بدون آنکه لازم باشد کیس خود را از اتاق خارج کرده و به اتاق نشیمن بیاورید. استیم کنترلر نیز رویکرد جدیدی است که تجربه آن می تواند حسی عجیب و متفاوت در پی داشته باشد.

استیم ماشین هایی که هم اکنون برای فروش در دسترس هستند، قیمتی بین 499 دلار تا 1499 دلار دارند. باید توجه داشت که استیم ماشین ها، رقبای پلی استیشن و اکس باکس نیستند، بلکه در دسته بندی کیس های آماده جای می گیرند و تفاوت شان با دیگر کامپیوترها، سیستم عامل استیم است.

هر شرکتی که بخواهد محصول خود را تحت عنوان استیم ماشین به فروش برساند، باید روی دستگاه اش Steam OS، سیستم عاملی مبتنی بر لینوکس را نصب کند. کاربران از تابستان امسال قادر به پیش خرید تعداد محدودی از سخت افزارهای بودند که به گفته والو با استقبال خوبی مواجه شد و حالا این امکان برای همه کاربران وجود دارد تا نسبت به خرید اقدام نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رامین
    رامین | ۲۱ آبان ۱۳۹۴

    یا این دستگاه اصلا می شه dota 2 محبوب ترین بازیش انجام داد فکر نکنم خیلی سخت می شه

مطالب پیشنهادی