ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آپدیت جدید اکس باکس وان، کینکت را از رابط کاربری حذف می کند

بی انصافی است اگر بگوییم مایکروسافت هنوز هم به کینکت پایبند است و آن را بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم اکس باکس می داند. در آپدیت جدیدی که امروز برای کنسول ارائه می شود، کاربران ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

بی انصافی است اگر بگوییم مایکروسافت هنوز هم به کینکت پایبند است و آن را بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم اکس باکس می داند. در آپدیت جدیدی که امروز برای کنسول ارائه می شود، کاربران اکس باکس وان (با کینکت) دیگر نمی توانند با استفاده از حرکات دست خود در داشبورد گشت و گذار کنند.

یکی از مشخصه های اصلی رابط کاربری کنونی اکس باکس وان، تعامل بالای آن با فرامین حرکتی کینکت است. اگر دوربین مذکور را خریده باشید، می توانید دست خود را بالا گرفته و به هر جای کنسول که می خواهید سر بزنید، آن هم بدون اینکه حتی کنترلر کلاسیک کنسول را در دست داشته باشید.

اما به هر حال، تغییرات جدید و سرعت بیشتر داشبورد، هزینه هایی هم در پی داشته است. براساس گفته های مایک یابرا، تعداد بسیار اندکی از کاربران اکس باکس وان، ویژگی مطرح شده را مورد استفاده قرار می دادند، بنابراین لزومی به نگه داشتن آن روی رابط کاربری جدید نیست.

یابرا می گوید اگر کاربران بخواهند این ویژگی دوباره اضافه شود، امکان کار کردن روی آن وجود دارد اما در حال حاضر، تیم اکس باکس اولویت های دیگری دارد. شایان ذکر است که آپدیت جدید همانند گذشته، به طور کامل از فرامین صوتی پیروی می کند و از این بابت، کاربران اکس باکس وان نگرانی نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • مصطفی
    مصطفی | ۲۶ آبان ۱۳۹۴

    ینی کامنت دونی سایتتون شده پاشنه آشیل. من که حوصله ام سر میره میام اینجا. ترجیح میدم برم سایتای دیگه چند وقتیه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی