ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید پوشیدنی به LTE مجهز می شود

ساعت هوشمند اندرویدی بعدی شما احتمالا دیگر از وای فای و بلوتوث بی نیاز خواهد شد و از همه مهم تر، دیگر لزومی ندارد که آن را به تلفن همراه تان وصل کنید. نسل دوم ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

ساعت هوشمند اندرویدی بعدی شما احتمالا دیگر از وای فای و بلوتوث بی نیاز خواهد شد و از همه مهم تر، دیگر لزومی ندارد که آن را به تلفن همراه تان وصل کنید. نسل دوم ساعت Watch Urbane از LG، اولین ساعتی خواهد بود که مجهز به بورد LTE خواهد بود.

زیر نمایشگر 480 در 480 پیکسلی این ساعت، چیپ مخصوص رادیویی LTE قرار گرفته که با اپراتورهای مخابراتی مختلفی نظیر AT&T و Verizon کار می کند. هر دو اپراتور نام برده، فروش ساعت را این هفته در ایالات متحده آغاز خواهند کرد.

ساعت هایی که از LTE پشتیبانی می کنند، شماره های ثبت شده را با تلفن به اشتراک می گذارند اما حتی بدون اینکه تلفن تان در نزدیکی شما باشد، باز هم می توانید تماس برقرار کنید. تا زمانی که هم تلفن و هم ساعت بتوانند به آنتن های مخابراتی اپراتور شما متصل شوند، ساعت اندرویدی تمامی قابلیت های مخابراتی یک تلفن را خواهد داشت.

فروش ساعت از امروز آغاز خواهد شد و دارندگان نسل دوم Watch Urbane می توانند اولین کسانی باشند که با ساعت اندرویدی خود تماس برقرار می کنند، آن هم بدون نیاز به تلفن همراه شان.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی