ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس هم به جمع تولیدکنندگان تکنولوژی واقعیت افزوده پیوست

پس از گفتگوهای متعدد در مورد واقعیت افزوده، حالا زمان آن رسیده که Asus رسما ورود خود به این فضا را تایید کند. این شرکت تایوانی قصد دارد سال آینده، اولین هدست واقعیت مجازی خود ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

پس از گفتگوهای متعدد در مورد واقعیت افزوده، حالا زمان آن رسیده که Asus رسما ورود خود به این فضا را تایید کند. این شرکت تایوانی قصد دارد سال آینده، اولین هدست واقعیت مجازی خود را به بازار عرضه کند.

جری شن، مدیرعامل این برند بزرگ آسیایی روز گذشته در جریان ارائه گزارش مالی شرکت خود گفت سال آینده زمانی است که یک محصول جدید عرضه خواهیم کرد: «ما فکر می کنیم که واقعیت افزوده برای زندگی مردم بسیار مهم باشد».

مشخص نیست که محصول ایسوس تا چه حد قرار است به هولولنز مایکروسافت شباهت داشته باشد. ورژن ابتدایی هولولنز که قرار است در اختیار توسعه دهندگان قرار بگیرد، اوایل سال آینده با قیمت 3000 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

جانی شیه، یکی از اعضای هیئت مدیره ایسوس می گوید آن ها با مایکروسافت در تماس بوده اند تا ورژنی ارزان تر و ساده تر بسازند اما مشخص نیست مکالمات بین دو شرکت تا چه حد پیش رفته است. جالب است بدانید که از نگاه جری شن، تکنولوژی واقعیت افزوده بسیار جذاب تر و کارآمدتر از تکنولوژی واقعیت مجازی است و به همین دلیل، ایسوس به سراغ توسعه این تکنولوژی رفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hesam
    Hesam | ۲۱ آبان ۱۳۹۴

    کار همه شرکتا شده کپی از مایکروسافت اون از اپل و گوگل و اینم ایسوس و...

    • مصطفی
      مصطفی | ۲۱ آبان ۱۳۹۴

      پایه و بنیان تکنولوژی واقعیت افزوده به ماکروسافت ،اپل و گوگل برنمیگرده که کسی بخواد از اونا تقلید یا کپی کنه ، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی با هم تفاوت دارند و همون طور که گفته شده واقعیت افزوده بسیار جذاب تر و کارآمد تر از واقعیت مجازی هست و ماکروسافت با هولولنز خیلی خوب این تکنولوزی رو پیشرفت داده ، ایسوس هم تو این قضیه با ماکروسافت هم مسیر شده و هرچه بیشتر شرکت های دیگه به سمت این تکنولوژی بیان پیشرفت بیشتری رو می بینیم و امیدوارم هزینه های ساخت پایین تر بیاد تا بیشتر در دسترس عموم قرار بگیره

مطالب پیشنهادی