ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی های موبایل نینتندو کاملا رایگان خواهند بود

چندی پیش، اولین بازی موبایل نینتندو تحت عنوان Miitomo معرفی شد. Miitomo بیش از اینکه بخواهد یک سرگرمی و یک بازی باشد، قابلیتی اجتماعی برای دور هم نگه داشتن طرفداران و کاربران نینتندو در فضایی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

چندی پیش، اولین بازی موبایل نینتندو تحت عنوان Miitomo معرفی شد. Miitomo بیش از اینکه بخواهد یک سرگرمی و یک بازی باشد، قابلیتی اجتماعی برای دور هم نگه داشتن طرفداران و کاربران نینتندو در فضایی مجازی و روی تلفن های همراه و تبلت ها است.

همزمان با معرفی این بازی، نینتندو از سیستم Nintendo Account نیز پرده برداشت که کاربران از هر دستگاهی، نظیر کنسول های شرکت، موبایل، پی سی و ... می توانند وارد آن شوند تا محیطی یکپارچه از حساب کاربری خود را مشاهده کنند.

با این حال، نینتندو با همکاری شرکت DeNA قصد دارد تا انتهای مارس 2017 (تقریبا یک سال و نیم دیگر) پنج بازی موبایل منتشر سازد که اولین آن ها با نام Miitomo در تاریخ مارس 2016 عرضه خواهد شد. نکته قابل توجه این است که تمامی پنج بازی به صورت رایگان عرضه خواهند شد.

در واقع هدف نینتندو، کسب درآمد از بازی های موبایل نیست، بلکه ژاپنی ها قصد دارند از این طریق، علاقه مندان به اکوسیستم خود را روز به روز گسترش دهند تا زمان معرفی و عرضه NX، کنسول جدیدشان، به مشکل برنخورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی