ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه نهایی مرورگر فایرفاکس بالاخره برای iOS منتشر شد

موزیلا پس از ارائه نسخه پیش نمایش فایرفاکس در نیوزیلند، بالاخره ساعاتی پیش نسخه نهایی این مرورگر را برای کلیه کاربران iOS در سراسر دنیا منتشر کرد. با این مرورگر رایگان می توانید بوکمارک ها، تاریخچه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

موزیلا پس از ارائه نسخه پیش نمایش فایرفاکس در نیوزیلند، بالاخره ساعاتی پیش نسخه نهایی این مرورگر را برای کلیه کاربران iOS در سراسر دنیا منتشر کرد. با این مرورگر رایگان می توانید بوکمارک ها، تاریخچه جستجو و تب های باز را میان رایانه و موبایل و دستگاه های دیگر همگام سازی کنید.

مرورگر موبایل فایرفاکس ضمنا از یک حالت مرور خصوصی هم بهره می برد و با استفاده از تب های ویژوال (بصری) آن می توان به آسانی به آخرین وبسایت های بازدیدشده دسترسی داشت.

گفتنی است که موزیلا برای ارائه تجربه مرورگرش در پلتفرم iOS مجبور به پذیرش برخی از محدودیت های اپل شده. فایرفاکس در iOS به جای استفاده از موتور رندرینگ Gecko، از موتور WebKit استفاده کرده که در حال حاضر مرورگرهای سافاری و کروم نیز از همین موتور رندرینگ برای بارگذاری صفحات وب بهره می برند.

فایرفاکس iOS اگرچه امکانات چندان جدید و خارق العاده ای در اختیار کاربران قرار نداده، اما تجربه اش خالی از لطف نیست. می توانید همین حالا و به رایگان آن را از اپ استور دانلود کنید.

Firefox web browser

Firefox web browser

سازنده: Mozilla قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 29.4 / 38.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی