ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: بی دست و پا

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Lost Echo

Lost-Echo-5

Lost Echo، بیش از یک سال پیش برای پلتفرم iOS منتشر شد و حالا توسعه دهندگان با تاخیری فراوان، بازی خود را برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر کرده اند. لاست اکو یک بازی داستان محور با گرافیک سه بعدی و قدرتمندی است که بدعت گذار سبکی جدید در شاخه اشاره و کلیک موبایل است. ورژن ویندوزفون این بازی را هم می توانید از طریق این لینک دانلود کنید.

Lost Echo

Lost Echo

سازنده: KickBack قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 326 مگابایت زبان:

Octodad: Dadliest Catch

octodadkitchentired-840x473

Octadad تمام و کمال در ارتباط با خراب کاری است. اختاپوس داستان ما، می خواهد در قالب یک انسان ظاهر شده و ماهیت حقیقی خود را بپوشاند اما در حقیقت این اتفاق امکان پذیر نیست. اندام بی استخوان او، پیوسته سبب دردسر و مشکل می شود اما شما در نقش یک اختاپوس وظیفه شناس، باید جوری عمل کنید که پدری مهربان و درستکار به نظر آیید.

Octodad: Dadliest Catch

Octodad: Dadliest Catch

سازنده: Young Horses قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 285 مگابایت زبان:

Neon Drive

screen640x640

پیشتر در مورد بازی های نئونی برای تان صحبت کرده بودیم اما بیایید یک بار دیگر گریزی داشته باشیم به دهه هشتاد میلادی و از نگاه تکنولوژی، آن برهه از تاریخ را مرور کنیم. Neon Drive، یک بازی ساده با گرافیکی نئونی و زننده است که جدا از ماشینی بودن آن، مولفه اصلی اش گرافیک خاص و منحصر به فردش است. به عنوان یک راننده حرفه ای، باید در مسیرهای پر از مانع حرکت کرده و به مقصد نهایی خود برسید.

Neon Drive

Neon Drive

سازنده: Fraoula قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 59 مگابایت زبان:

LEGO® Ninjago™: Shadow of Ronin

shadowofroninimage

ارتش سامورایی ها به رونین پیوسته اند تا وی خاطرات نینجاها را با استفاده از سلاحی باستانی به نام Obsidian Glaive بدزدد. شما باید وارد کارزار شوید و به نینجاها کمک کنید تا یک بار دیگر خاطرات خود را بازیابند، پیش از اینکه رونین به اهداف شوم خود برسد و شیاطین خبیث را در Ninjago آزاد کند. اگر با نینجاگو آشنا باشید، قطعا مراحل و لوکیشن هایی که بازی در آن به وقوع می پیوندد برای تان آشنا خواهد بود.

LEGO® Ninjago™: Shadow of Ronin

LEGO® Ninjago™: Shadow of Ronin

سازنده: Warner Bros قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1220 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سپهر پارسی
    سپهر پارسی | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

    بازی Lost Echo برای وینفون:

    https://www.microsoft.com/en-us/store/apps/lost-echo/9wzdncrdjnp8

  • ebrahim_motamed
    ebrahim_motamed | ۲۲ آبان ۱۳۹۴

    دیجی جون
    چنتا بازی که اچومنت های بالا دارن هم معرفی کن که
    لول مون تو پای گیم بالا بره
    اچومنت های 20 هزارتا 10 هزارتا

مطالب پیشنهادی