ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با CronusMAX PLUS از کنترلر الیت اکس باکس وان روی پلی استیشن 4 استفاده کنید

حتما با کنترلر الیت اکس باکس وان آشنایی دارید و می دانید در عوض قیمت گزافی که برای آن می پردازید قرار است چه دستگاه خارق العاده ای دریافت کنید. حالا تصور کنید که یکی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ آبان ۱۳۹۴ | ۰۰:۰۰

حتما با کنترلر الیت اکس باکس وان آشنایی دارید و می دانید در عوض قیمت گزافی که برای آن می پردازید قرار است چه دستگاه خارق العاده ای دریافت کنید. حالا تصور کنید که یکی از کاربران پلی استیشن 4 هستید و بخواهید این کنترلر را روی کنسول خود استفاده کنید.

قطعا مایکروسافت ترجیح می دهد این کنترلر را در انحصار پی سی و کنسول خود نگه دارد اما با سخت افزارهای خاصی می توان تکنولوژی های رقیب را به یکدیگر متصل نمود و از آن استفاده کرد.

طی آخرین تلاش کمپانی CronusMax، حالا پلی استیشن بازها می توانند از طریق یک دانگل یو اس بی بسیار کوچک، هر کنترلری را به پلی استیشن 4 متصل کنند. این دانگل که CronusMAX PLUS نام دارد به سادگی هر چه تمام تر کنترلرهای وایرلس را شناسایی کرده و فرامین آن را به پلی استیشن منتقل می کند.

با توجه به آپدیت فرمویر جدید عرضه شده برای CronusMAX PLUS، حالا این دستگاه می تواند کنترلر الیت اکس باکس وان را هم پشتیبانی کند. در ویدیوی زیر می توانید نحوه کار کنترلر را روی پلی استیشن 4 تماشا نمایید. البته اگر مایل باشید، این دستگاه به شما قدرت استفاده از دوال شاک 4 روی اکس باکس وان را هم خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shadow
    shadow | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

    دسته ایکس وان تو نگاه اولم سنگین بزرگه یکمم شاید تو کنترل کردنش نسبت به پی اس ادمو اذیت کنه قبلا ایکس 360 داشتم پی اس 3 هم امتحان کرده بودم حتی اون موقع هم دسته سونی سبکتر و راحت تر کوچیک تر بود

مطالب پیشنهادی